Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Touwhalsterknopen en er daarna mee rijden; 17 februari

  1. #1

    Touwhalsterknopen en er daarna mee rijden; 17 februari

    Wie lijkt het leuk om zaterdag 17 februari zelf een touwhalster te leren knopen en er daarna mee weg te rijden?
    Waar; Scherpenzeel
    Door wie: Sietske Nobel
    Voor wie: Iedereen die zelf een perfect passend touwhalster voor zijn/haar dier wil hebben óf die eens wil ervaren hoe het is om te rijden met touwhalster


    Interresse kijk dan op http://www.singlefooter.nl/ agenda of meld je aan via info@singlefooter.nl


    Wie weet tot dan, groetjes Fleur

  2. #2

    Re: Touwhalsterknopen en er daarna mee rijden; 17 februari

    En, was het leuk?

    May the horse be with you!

  3. #3

    Re: Touwhalsterknopen en er daarna mee rijden; 17 februari



    Sietske helpt me met mijn paardje, dus ben niet helemaal objectief..
    Maar denk dat dit een hele leuke workshop is voor iemand die wil beginnen met NH. Er zit een stuk filisofie, grondwerk( met touwhalster) en natuurlijkpaardrijden (boom en bitloos)in. Voor mij was het leuk én leerzaam;een touwhalster te leren maken en op een onbekend paard eens iets over mezelf te leren.
    Voor de nh starters precies genoeg om aan de gang te gaan met basis grondwerk en anders te gaan kijken naar hun relatie met hun paard, maar niet overspoeld en overdonderd te zijn met informatie en het vervolgens thuis niet meer weten......

    Dus ja het was leuk in het Scherpenzeelse..

  4. #4

    Re: Touwhalsterknopen en er daarna mee rijden; 17 februari

    Dank voor je verslagje! Klinkt inderdaad als een leuke, wat bredere kennismaking.

    May the horse be with you!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •