Heel leuk filmpje, alleen vind ik als ze die bal tegen het paard aan stuitert niet zo'n leuk gezicht.
Maar wat knap zeg die andere oefeningen. Er valt nog heel veel te leren zie ik al.
Heel leuk filmpje, alleen vind ik als ze die bal tegen het paard aan stuitert niet zo'n leuk gezicht.
Maar wat knap zeg die andere oefeningen. Er valt nog heel veel te leren zie ik al.
Ik vind er niks ergs aan hoor. Vind het juist leuk om te zien. Paard vindt er helemaal niks ergs aan, staat super relaxed..ik zie liever dat dan dat ze er doodsbang voor zijn!Oorspronkelijk Geplaatst door nance1
Wat vind je dr niet leuk aan zien dan?
Het is toch maar een vorm van schrik- en obstakeltraining?
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
*edit: dubbel berichtje verwijdert*
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Dat hij niet schrikt e.d. vind ik juist goed, alleen vind ik het zo onrespectvol overkomen.
Ik denk altijd, zou ik het zelf prettig vinden. Maar ik zou het niet leuk vinden als iemand een bal tegen me aan zou gooien. Al is het een bewijs van spelen.
Zou ze bv. richting zijn hoofd gooien en hij gaat er zelf naar toe en geeft een kop bal, dat zou ik geweldig vinden.
Ik hoop dat ik het je een beetje uit heb kunnen leggen zonder dat ik daarbij iemand voor het hoofd stoot.
Ja natuurlijk, ik begrijp je wel hoor. Dat het er onrespectvol uitziet. Maar zolang het paard er geen problemen mee heeft, en hij weet dat het goed bedoelt is en friendly is, is 't allemaal oké voor mij..je kan toch lekker zelf beslissen hoever je daar in wilt gaan met je paardje.
Groetjes
Ariane xxx
Ja dat is ook zo.
Weet iemand waar er op dit moment grote speelballen te koop zijn?
Wij zijn er namelijk al een tijdje naar op zoek voor onze paardjes....
Alvast bedankt voor de info
Groetjes Desiree en Baxter
Ik heb er gekocht bij decathlon, soort fitnessbal in 2 maten.
En heb er ook eentje gekocht bij lidl om in de wei te laten liggen. Is een springbal met van die oortjes aan, die gaat niet makkelijk wegrollen als er wind is
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Tnx... Helaas is die winkel te ver van hier en mag ik vragen wanneer je de bal bij de lidl hebt gekocht? Is het al lang geleden?
Die doen regelmatig promoties die terugkomen. Ik heb de bal al verschillende keren te koop zien staan, dus regelmatig het reclamebladje in't oog houden of checken op hun site.
Ik heb ook al gehoord dat er in het kruidvat ook regelmatig te koop zijn..
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Ok tnx... ik zal ze in de gaten houden...Oorspronkelijk Geplaatst door *Sylvia*
Meer tips altijd welkom
https://www.youtube.com/watch?v=5ugFO71cVdY[/video]]http://www.youtube.com/watch?v=5ugFO71c ... ed&search=
Nog een filmpje voor als je wat met een bal wilt doen... Ik ga nog maar eens bij de Blokker kijken. Je hebt ze ook een tijdje bij de kruidvat gehad, alleen die heb ik gemist
Corinne
Oorspronkelijk Geplaatst door Corinne15
leuk filmpje...
ja die bij kruidvat heb ik ook gemist helaas....
Bladwijzers