Hallo
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met deze of andere hoefschoenen.
Het gaat er vooral om dat de schoenen makkelijk zijn aan te doen
Hallo
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met deze of andere hoefschoenen.
Het gaat er vooral om dat de schoenen makkelijk zijn aan te doen
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
zijn topics van geweest, geloof ik. Gebruik de zoekfunctie anders eens?
Ik vond ze superfijn maar niet speciaal 'makkelijk' aan te doen.
Ik had hamer en schroevendraaier erbij nodig
Als ze eenmaal aan waren, dan zaten ze perfect.
En verder is de zoekfunctie inderdaad handig
May the horse be with you!
Ik heb ze. Niet zo direct gemakkelijk aan te doen. Ik heb wel geen hamer of schroevendraaier nodig wel een hoefkrabber om de draad over de haak te trekken en een goed paar schoenen om de haak te sluiten. na enkele keren aan en uit te doen gaat het veel vlotter
Maar eens ze aan zijn zitten ze als een huis! Rengel en ik zijn best tevreden
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Ik heb ze ook. Aandoen vind ik wel erg makkelijk. Mijn eerste paar verloor ik regelmatig, hij tikte ze uit met zijn achterhoeven. Ik heb toen nog een maatje kleiner gekocht, dat zat veel beter, alleen daar heb ik maar een paar keer mee gereden omdat ik ze toen niet meer nodig had.
Grote voordeel vind ik is dat ze niet ingelopen hoeven te worden omdat ze niet over de hoefballen heen vallen.
inderdaad dat was ik nog vergetenOorspronkelijk Geplaatst door marina
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Wat ik mij nog zat af te vragen, hebben jullie nooit een probleem met zand wat in de hoefschoen komt en irritatie gaat verooraken?
Waar ik rij is veel mul zand, het lijkt mij onvermijdelijk dat dit inde schoenen gaat komen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Ja mul zand ervaring en nee geen problemen. Er zat dan wel een hap zand in de hoefschoenen na de rit, maar van irritatie aan de voet heb ik nooit iets gemerkt.
May the horse be with you!
Ik heb de Easyboot Bares, dat is de nieuwere variant. In het begin liep ik wel enorm te hannessen om ze aan te krijgen, maar inmiddels ben ik er handiger in geworden en heb ik ze binnen 5 minuten aan (of liever gezegd, King heeft ze binnen 5 minnuten aan ). Ook uittrekken vond ik erg lastig in het begin maar ook dat gaat nu goed. Je hebt er niet zo zeer kracht voor nodig, maar handigheid.
Ze blijven goed zitten, ook in mul duinzand en ook al komt er zand in, schuren doen ze niet omdat ze niet over de huid heen zitten. Ik ben er erg blij mee
geen problemen met zand
Joni Bentley
Bedankt voor jullie reactie,s!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Met de easyboots geen ervaringen, wel met die van Marquis. Heb ze zo bij Auk aan, makkelijk aan te trekken dus.
Ook kun je de onderdelen los kopen, dus als je zool versleten is, zet je er voor 12 euro een nieuwe in en kun je weer een tijd vooruit.
Enige nadeel vind ik dat er een inlooptijd is omdat je anders irritatie aan de hoefballen gaat krijgen.
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Maar met het pompje er lucht in krijgen is niet altijd even makkelijk geloof ik.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
In het begin vond ik het een crime!!Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Maar ik word handiger Het gaat steeds beter, sneller. Pfjewww.
Hoef geen peentjes meer te zweten
Gebruik je de schoenen nu iedere keer wanneer je buiten gaat rijden met de dames?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Bladwijzers