Jaaaaaa. De dag ervoor was de zand droog en bleef het er niet aan plakken. Zo is het 3x niks, helemaal mee eens. Vandaag de takjes op het verharde gegooid.. pokkeregenOorspronkelijk Geplaatst door lila
Jaaaaaa. De dag ervoor was de zand droog en bleef het er niet aan plakken. Zo is het 3x niks, helemaal mee eens. Vandaag de takjes op het verharde gegooid.. pokkeregenOorspronkelijk Geplaatst door lila
we hebben helaas geen verharde grond....En ze vinden het echt geweldig leuk. Gelukkig krijgen ze ruim ruwoer, en ik geef dan maar extra lijnzaad, hopelijk hopelijk hopelijk is dat voldoende! Wou dat we net zo'n bestraat stukkie hadden als bij jou!
Wij hebben een (dichte) pallet in de bak liggen waar we takken en ander gedoe op gooien.. 100% zonder zand is het niet, maar het scheelt wel een heleboel, vooral omdat we er een rand omheen hebben getimmerd. Een beetje een low-budget voerbakkie dus.
Niemand?Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
Surrender to fun!
http://www.paardentandverzorging.nl/
Dit is mijn paardentandarts.. komt geloof ik ergens uit de buurt van Hilversum en komt zeker ook in Wageningen..
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden over haar ben.. ken ook eigenlijk niemand die dat niet is
Dusss!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Dan komt ze vast ook wel vanuit Hilversum bijna langs Voorthuizen als ze toch naar Wageningen rijdt
Mag wel weer eens, een tandartsenbezoekje. Dank voor link!
May the horse be with you!
En Ingrid is een aanrader!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
En nog off-topic-er, wat een leuke teller heb jij in je onderschrift!!!!!!!!!!!
May the horse be with you!
In de laatste Amazone staat een artikel van Margriet Cremers ? van de Silverlinde. Gaat over het ontslakken bij paarden. Paarden knagen inderdaad hout om afvalstoffen kwijt te raken.
In de Amazone staat ook een heel artikel over Chris Irwin dus is sowiso de moeite waard!
Maar onderschat het knagen niet! Is echt belangrijk voor ze en niet altijd ondeugend of verveling.
Hm die amazone heb ik hier liggen. Snel even lezen. Bedankt voor de tip!
Surrender to fun!
zag dat ze bij de paardendrogist een supplement hebben, geen idee verder hoe of wat, maar ik dacht ik plaats het hier even voor je.
http://paardendrogist.netivity.nl/index ... tID=25589#
Dus als ik hem dan f]/images/smilies/tongue_smile.gif[/img] Lastig hoor.Oorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
@lila: bedankt voor de link!
Surrender to fun!
Verhip! Gaat mij ineens een lampje branden waarom het juist Pebbles is die zo fanatiek aan ALLES knaagt wat ze voor haar kiezen krijgt .Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
Een stuk onbewaakt hek is opgevroten, de hooikisten zijn aangevroten, ze vreet stro dat het niet meer normaal is en nu die wilgentakken..
Ze is bijna 2, dus zou bijna gaan wisselen? Is dat rond deze leeftijd?
Een paard wisselt ongeveer van 2,5 tot 5 jaar. Laaaang!! Hondlief was met een paar maandjes klaar.
Met 2 jaar misschien ook al wel, niet ieder paard is hetzelfde Dus veel plezier met je knaagdier, Trea
Surrender to fun!
Hastli schreef:
Dus als ik hem dan flink wat takken geef, raakt ie vanzelf die afvalstoffen wel kwijt? Of is dat te simpel gedacht?
Geen idee eigenlijk of hij dan alles kwijt is of dat hij voor andere afvalstoffen weer andere takken of materiaal nodig heeft. Ik heb iig gisteravond een groot houblok in zijn stal gelegd en daar was hij alweer aan begonnen
Je zou Margriet kunnen mailen?
Bladwijzers