Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Topic: in een rolstoel, wat kun je nog met je paard?

  1. #31

    Re: in een rolstoel, wat kun je nog met je paard?

    @ agness ja ik weet het Hij had ook niks gedaan het lag aan mij. Vandaag of morgen ga ik weer naar hem toe en ga ik met volle moed opnieuw beginnen. Het is moeilijk om me frustraties soms niet gewoon lekker op hem af te reageren maar dat heeft hij niet verdient.

  2. #32
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    dronten
    Berichten
    357

    Re: in een rolstoel, wat kun je nog met je paard?

    ik weet dat het moeilijk is, maar daarom zeg ik: houd het in je achterhoofd dat je paar d er niets aan kan doen
    think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos

  3. #33

    Re: in een rolstoel, wat kun je nog met je paard?

    Ben vandaag weer bij Amigos geweest, Het uit stal halen lukt nu prima. Ging hem vandaag poetsen dus mijn vriend zette hem vast en ik rolde naar hem toe. Hij bleef heel stil staan en ik had er alle vertrouwen in tot Amigos schrok van een meisje dat de gang aan het vegen was. Hij sprong op en ik viel met me stoel achterover. Gelukkig bleef de stoel haken aan iets dus ik bleef op me achter wielen hangen ben heel erg geschrokken en voel me er behoorlijk rot door.

  4. #34
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: in een rolstoel, wat kun je nog met je paard?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amigos
    Ben vandaag weer bij Amigos geweest, Het uit stal halen lukt nu prima. Ging hem vandaag poetsen dus mijn vriend zette hem vast en ik rolde naar hem toe. Hij bleef heel stil staan en ik had er alle vertrouwen in tot Amigos schrok van een meisje dat de gang aan het vegen was. Hij sprong op en ik viel met me stoel achterover. Gelukkig bleef de stoel haken aan iets dus ik bleef op me achter wielen hangen ben heel erg geschrokken en voel me er behoorlijk rot door.
    Aj, dat is minder!
    Het zal altijd wel een beetje gesukkel blijven met die rolstoel, maar ik ben ervan overtuigd dat zulke dingetjes steeds minder zullen beginnen voorkomen!

    Als iets maar hard genoeg wil, lukt je alles!

    Natuurlijk, ik heb makkelijk praten, maar ik wil je alleen maar een hart onder de riem steken! Kop op hoor! Heb je al eens gezien wat die instructrice in haar karretje allemaal met haar paard kan?? Dat is heel wat hoor! Een droom voor ik en Pipa!
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  5. #35

    Re: in een rolstoel, wat kun je nog met je paard?

    Dank je wel, ik blijf volhouden er zal heus wel vaker dingetjes misgaan.

    Maar het was wel een vervelend moment!

  6. #36
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    dronten
    Berichten
    357

    Re: in een rolstoel, wat kun je nog met je paard?

    tsja, jammer dat hij schrok. schriktraining zelf maar eens met hem gaan doen? dat is toch best makkelijk hoor, als je paard rustig blijft onder enge omstandigheden... jij blij dat je niet helemaal achterover gevallen ben! ik vorige week dus wel, en ik had een hersenschudding, en mijn arm weer gebroken.
    think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •