hahah of het is een man zonder ballen (hoogtevrees, vliegangst en insektenfobie zijn symptomen)
hahah of het is een man zonder ballen (hoogtevrees, vliegangst en insektenfobie zijn symptomen)
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Hm, bij Nacino komt er nog geen enkele haar vanaf...
Bij Vash ook nog niet, z'n vacht is alleen anders geworden, staat lijkt het wel een beetje open vanaf zijn schoft. Vreemd hoor. Niet dat ie nog niet verhaart hoor, maar de vreemde vacht. Nou ja. Hij eet goed, poept, plast, drinkt, speelt en is blij als altijd, dus we gaan maar gewoon door met ademhalen....
Mijn paardjes verharen ook nog voor geen meter? Veemd, die verschillen?
May the horse be with you!
Pff bij Sjo kwamen de lange haren eraf maandag. Ben benieuwd of ie zich ivm veranderende weersomstandigheden heeft bedacht...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Bij shaf is vooral zn hoofd in de rui. En daar zit toch een boel kleine haartjes! Alleen de rest van zn lijf heeft zich nu wel degelijk bedacht, met die vorst... (ondanks dat hij 2 daagjes een deken op gehad heeft ivm massage)
Dat is bij Nacino ook, zodra het rond het vriespunt is staat de vacht wat meer open: dan kan er meer lucht tussen zitten en stilstaande lucht isoleert: minder afkoeling!Oorspronkelijk Geplaatst door lila
Volgens mij dus niets mis mee
mijn paard heeft 2 dekens ( +- 500 gram) op en verhaart nu wel n beetje op plaatsten waar de deken niet zit maar het is niet veel.
mijn paard heeft zon dun vachtje dat ie wel onder n deken moet
doe wat denk wat goed is en trek je niets aan van mensen die het `beter weten`
Mijn pony laat nog geen haar los, maar die si ook te mager en heeft dus alles nodig om zich warm te houden.
Heb je hem geschoren dan?Oorspronkelijk Geplaatst door stuif
Of maakt hij gewoon geen haar aan, omdattie denkt dattie toch wel een deken op krijgt?
Bladwijzers