Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 37 van de 37

Topic: koker schoonmaken

  1. #31
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: koker schoonmaken

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Haffie
    In de natuur dekken toch niet alle hengsten? Je hebt toch vaak zo'n vrijgezellen groep, waar alleen hengsten in leven. Lijkt me niet dat hun dan regelmatig dekken.
    Ik zou er denk ik van afblijven, maar ja ik heb dan ook een merrie.
    Dat zijn groepjes JONGE hengsten

  2. #32

    Re: koker schoonmaken

    Maar komen alle hengsten dan uiteindelijk in een groep terecht?
    En zo ja mogen ze dan ook dekken van de alfa hengst?
    Want alle hengsten krijgen natuurlijk nooit hun eigen kudde.

  3. #33

    Re: koker schoonmaken

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Haffie
    In de natuur dekken toch niet alle hengsten? Je hebt toch vaak zo'n vrijgezellen groep, waar alleen hengsten in leven. Lijkt me niet dat hun dan regelmatig dekken.
    Ik zou er denk ik van afblijven, maar ja ik heb dan ook een merrie.
    Dat zijn groepjes JONGE hengsten
    Ehm.. so? Jonge hengsten kunnen ook een vieze koker hebben.
    Surrender to fun!

  4. #34
    Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Matrei in Osttirol - Oostenrijk
    Leeftijd
    49
    Berichten
    3.203
    Dagboek Berichten
    7

    Re: koker schoonmaken

    Bij Vival, Sterre's paddock genootje is ie ook regelmatig behoorlijk vies.
    Ik heb hem toen ze op vakantie waren een keer schoongemaakt en zij zelf heeft het recent nog eens gedaan. 2x per jaar dus ongeveer.

    Hij laat hem gelukkig wel hangen en dan is het een kwestie van vochtig washandje er langs en de hardnekkige dingetjes eraf pulken. Tja m'n hobby is het niet en ben wat dat aangaat blij dat ik een merrie heb, maar als het nodig is, is het nodig.
    Gelukkig hoef je hem maar even te kroelen (waar dan ook) en hij laat hem hangen.

  5. #35

    Re: koker schoonmaken

    Hmm.. ik heb die van Valdo (wiens stalgenoot) laatst een beetje bekeken, maar volgens mij snapt hij het al, want zodra hij merkte dat ik naar zijn geval keek ging die weer mooi z'n grot weer in. Danoontje dat zal nog wat worden als het echt schoongemaakt moet worden.. 't zag iig redelijk schoon uit, 'k zag geen vellen hangen ofzo. Whaha als ik dat zie ga ik ook flink over m'n nek want dat lijkt me vet goor.

  6. #36
    Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006
    Locatie
    Bredene(B)
    Berichten
    4.012

    Re: koker schoonmaken

    Ik heb vandaag van Asp zijn koker enkele velletjes afgedaan. Hij hief gewoon af en toe zijn achterbeen op en hield me in het oog. Morgen ga ik weer enkele velletjes proberen eraf te halen en ik hoop dat hij zijn piemel eens laat zien zodat ik die ook even kan doen. Aspen is erg preuts op dat gebied. Als hij staat te pissen en ik kijk toe,trekt hij hem gauw in

  7. #37

    Re: koker schoonmaken

    [quote="wannabe"]Hmm.. ik heb die van Valdo (wiens stalgenoot) laatst een beetje bekeken, maar volgens mij snapt hij het al, want zodra hij merkte dat ik naar zijn geval keek ging die weer mooi z'n grot weer in. Danoontje dat zal nog wat worden als het echt schoongemaakt moet worden.. 't zag iig redelijk schoon uit, 'k zag geen vellen hangen ofzo. Whaha als ik dat zie ga ik ook f]


    Jij bent echt TE erg!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •