Hallo allemaal,
Als het goed is werkt nu alles weer naar behoren.
Het heeft wat langer geduurd omdat er een probleempje was met de database van het forum.
Zoals je kan zien, is het verholpen
Hallo allemaal,
Als het goed is werkt nu alles weer naar behoren.
Het heeft wat langer geduurd omdat er een probleempje was met de database van het forum.
Zoals je kan zien, is het verholpen
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Jeeeeeeeeeeeee je bent geweldig! Dank je wel voor het updaten van het forum!
May the horse be with you!
Jippiiiii!!!!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Het lijkt wel veel sneller te gaan!
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Het werkt weer! Dank je wel Eveline!
Gelukkig is alles weer in orde
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Thanks!!!
Ik durfde dit niet te voorspellen, maar het was een optie die zou kunnen.Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
Er zijn namelijk nieuwe versies van de webserver de database en PHP (de verwerkingsprocessor van oa dit forum) geinstalleerd.
Deze hebben naast meer opties, ook een behoorlijke verbetering ondergaan in hoe ze werken. Wat tot snelheidswinst zou moeten leiden.
Alleen is het slecht te voorspellen hoeveel en of je het uberhaupt merkt. Maar ik vind het positief dat het in ieder geval sneller lijkt
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Ja nu je het zegt...het forum gaat écht wel snel...cool!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Hoi,
Ik moet iedere keer als ik savvyserver zie staan lachen.
Sinds de verandering moet ik twee keer ingeloogen voor ik ingelogd ben. Nog meer mensen die dat hebben?
Groetjes
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik denk het wel Roos want ik zie laatste paar dagen heel vaak dat mensen als 'gast' een bericht achterlaten....
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ja hihi, savvyserver, had ik ook zien staanOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Jep, ik moet ook 2 keer inloggen! Ik voer mijn gebruikersnaam + w8woord in, klik op 'inloggen' en dan logt hij niet in, maar moet ik het nogmaals invoeren.
Als ik 'log automatisch in' aanzet, dan zijn m'n gebruikersnaam en w8woord wel al ingevoerd, maar moet ik wel nog op 'inloggen' klikken...vreemd vreemd!
Groetjes
Ariane xxx
Ja ik moet ook 2x inloggen
En ik krijg niet meer zo'n leuk pb attentie berichtje als ik een pb krijg tijdens het forumen.
Enne die canonno, is dat onno?
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Zo heb je een savvysurver, en zo issie weer weg
Heb BTW geen inlogproblemen gehad, hier thuis niet (waar ik ingelogd blijf), maar ook niet op school waar ik steeds opnieuw in- en uitlog...
Hebben jullie je cookies van het forum al verwijderd? Misschien dat die nog naar ip-adres verwijzen ipv naar 'savvyserver.canonno.com/....
Bladwijzers