Oww trouwens Eef, weet je dat als je savvyserver.canonno.com/nh intypt (als ik het me goed herinner) dat dan al je mappen met foto's en andere dingen zichtbaar zijn? *ja, ik ben soms een tikje nieuwschierig*
Oww trouwens Eef, weet je dat als je savvyserver.canonno.com/nh intypt (als ik het me goed herinner) dat dan al je mappen met foto's en andere dingen zichtbaar zijn? *ja, ik ben soms een tikje nieuwschierig*
Haha, dat kon al jaren, gewoon met ip-nummer.
Maar nu je het hier zo neergezet hebt, zal ik de foto's van Honza-cursus even verwijderen. De rest kan gewoon blijven staan. Is ook al gelinkt op het forum, dus iedereen had ze zo kunnen zien.
Ik mag de server niet meer gebruiken als opslag van foto's, dat gaat ten koste van de ruimte die het forum nodig heeft (en da's VEUL ondertussen)
Hmm, die inhoud bekijken gelijk maar even uitgezet.
Net een crash gehad van de database... tikkeltje raar.. lijkt gewoon een crash zonder specifieke aanleiding. Helaas maar waar. Het ding draait nu weer zoals zou moeten.
Dat twee keer inloggen ligt vermoedelijk aan je cookies.
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
ik moet mezelf ook tweemaal inloggen. Getver, nu moet ik mijn cookies gaan verwijderen en ik ben zoooooo luuuiiiiii.
Hoi,
ik heb geen enkel inlog-probleem. Het is gewoon zoals ervoor: ik typ http://www.nhforum.nl en ben direct ingelogd ... Ook bij inloggen ergens anders geen problemen.
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Wel of geen cookies, ik moet twee keer in blijven loggen. En soms krijg ik een bericht dat ik een pb heb en soms helemaal niet.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Mmm, ik krijg vanaf nu totaal geen bericht meer als ik PB heb, ik zie dat alleen via mijn email adres.
Wel raar hoor.
Ook mijn cookies zijn opgeruimd en ook ik moet gewoon 2 x blijven inloggen.
Als ik naar het forum surf,ben ik automatisch ingelogd. Als ik een PB krijg,krijg ik ook een melding op het forum en via mail. Bij mij werkt alles dus zoals vroeger
FF een vraagje van Onno.
Wil iedereen met problemen hier even PRECIES opschrijven: hoe ze op het forum komen (via welke link dus) en waar je klikt om in te loggen.
ik kom via deze link naar het forum: http://137.224.239.40/nh/forum/index.php
Dan log ik vanaf daar gewoon in bovenaan. Ik klik dus niet eerst op inloggen maar doe dat rechtstreeks.
Hopelijk hebben jullie hier iets aan.
Ik ga naar http://www.nhforum.nl, dan word ik redirected naar http://137.224.239.40/nh/forum/index.php
Daar vul ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in. Dan duw ik op enter. Of op de login button, effect is gelijk. Het scherm wordt gerefreshed en ik moet opnieuw gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Dan raak ik wel ingelogd.
Als ik uitlog en me vervolgens bedenk dat ik toch nog iets na wil kijken en ik log opnieuw in, in dezelfde browser tab, dan is één keer inloggen voldoende.
Als ik uitlog en me bedenk dat ik nog iets na wil kijken, terwijl ik inmiddels, binnen dezelfde internetsessie, een andere tab geopend heb, dan moet ik opnieuw twee keer inloggen.
Als ik ingelogd blijf, de internet sessie sluit en dan opnieuw een internet sessie start, dan moet ik opnieuw twee maal inloggen.
Het paarden hoofd plaatje voor het woord forum index wordt vaak vervangen door een kruisje tegenwoordig.
Dit alles in IE7.0.5730.11 om precies te zijn.
Nog even gekeken wanneer dat gebeurt. Is als ik op Markeer alles als gelezen doe, dan krijg ik zo'n tussen schermpje. Als het hele scherm er weer staat, is het paardenhoofdje weer terug.Het paarden hoofd plaatje voor het woord forum index wordt vaak vervangen door een kruisje tegenwoordig.
En en ook als ik een reactie plaats en ik moet even wachten voor ik het nieuwe scherm met mijn reactie te zien krijg.
Hihi Roos lekker duidelijk en uitgebreid.
Ik heb net alle oude sessies die nog in de database stonden weggegooid. Dat betekent dat iedereen zich opnieuw heeft moeten aanmelden zo rond kwart voor 8 vanavond.
Dit heb ik gedaan in de hoop dat het inloggen weer gewoon in 1 keer kan.
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Ah vandaar dat ik me opnieuw moest inloggen, vondt het al zo raar. Is dat raadsel ook weer opgelost
www.crystal-carving.com
Bladwijzers