Hij vraagt gewoon om 1x inloggen als je bij de site komt? Dat is natuurlijk normaal na het verwijderen van je cookies....Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Je zal dan het vinkje van onthouden weer moeten aanvinken...
Hij vraagt gewoon om 1x inloggen als je bij de site komt? Dat is natuurlijk normaal na het verwijderen van je cookies....Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Je zal dan het vinkje van onthouden weer moeten aanvinken...
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Mensen met inlogproblemen kunnen ook het volgende truukje even een keer proberen:
Oorspronkelijk Geplaatst door ik
Laatste geprobeerd, ik moet me nog steeds inloggen en elke keer vink ik dat onthouden aan,maar toch vraagt hij steeds mijn paswoord.
Bedankt voor al je tijd die je erin steekt,Onno!
Uiteraard heb ik gevinkt, anders kan ik steeds opnieuw inloggen!
en toch blijft ie mijn gegevens opnieuw vragen dan steeds:s
think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos
Bij mij gaat het weer goed inmiddels!
@Aspen en agness: Kunnen jullie eens kijken naar of je wel cookies accepteert? Want het lijkt erop dat de inloggegevens niet op je computer opgeslagen wordt...
@Trea: Blij te horen dat het bij jou weer werkt.
Sinds de server-uitval is gereset kan ik ook weerhet forum op zonder in te loggen! Hij herkent me weer !
whaha, was het nog ergens goed voor
hij herkent mij nog steeds niet
Groetjes Afke
Mij herkent Ã*e wel met Internet Explorer, maar niet met firefox
Ik heb ook nog steeds inlogproblemen en ik heb al mijn cookies verwijderd of trucje van Onno geprobeerd.
Bovenstaande al geprobeerd? Anders even de dingen vermelden die ik daar vraag. Dan kan ik kijken of ik voor jou een oplossing kan vinden. Het zijn namelijk problemen die zich met iemand's pc voordoen, niet iets op de server. Dan had namelijk iedereen er last van moeten hebben.Oorspronkelijk Geplaatst door donald-
uhm ik moet ook steeds opnieuw inloggen.. heb je dat bovenstaande ook in vista taal, kan het namelijk niet vinden bij ie bij vista
Maar als ik dat doe, moet ik op iedere website opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord intypen...en die heb ik van veel websites niet meer.Oorspronkelijk Geplaatst door donald-
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Bladwijzers