Ik vrees dat ik ook werk zoals Lila en Timbers dat doen, dus ben ik wellicht ook een watje . Het zij zo, ik ben happy en Kate vaart er wel bij.
Ik heb het ook anders gedaan hoor, dus wel mijn vooraf bedachte programma afwerken en dan doorgaan totdat een oefening lukt, de druk regelmatig opvoeren tot en met fase 4. Tja, geen succes wat mij betreft. Ik word er zelf iebel van, ga me irriteren, waardoor Kate ook nog meer irritatie en ongenoegen opbouwt en dat krijg je vanzelf een (in ons geval) implosie.
Terwijl ik dat nu, op de rustiger, vragender manier amper meemaak. Kate is veel meer bereid om te werken en mee te denken, heeft er lol in, komt aangedraafd als ik verschijn met halster. Dat is voor mij een betere graadmeter als de progressie in oefeningen aan de hand van snelheid.
En je fase 4, dat is uitproberen wat het is. De fase 4 uit de boekjes van Parelli is voor Kate en mij niet oké. Onze fase 4 ligt in sommige gevallen al bij fase 2 uit de boekjes . Wat Mafhaf al zegt, klopt dan ook wel voor ons. Kate weet heel goed wat ik vraag, test soms mijn leiderschap als ze denkt dat ik niet oplet en ontspant dan zichtbaar als ik mijn oplettendheid duidelijk maak door bijvoorbeeld mijn keel te schapen.
Bladwijzers