Ik had het er met sandra al overgehad, maar op de een of andere manier krijg ik veel verzet al ik Diesel vraag of hij wil draven en dat uit zich in een gemiep en een bok of meerdere en gaat daarna weer lekker stappen zo van..
Bij sandra heb ik veel kunnen oefenen met hol en bol ook met hoe je schouders staan vooral EN je heup en ook nog je centrum. Ik kon iig goed het verschil zien..dus ik meteen geprobeert bij diesel maar merk toch hoe ik me wend of keer het maakt hem geen drol uit lijkt wel.
Toch hoef ik maar weinig te vragen..als hij stapt en ik wijs een beetje mijn vinger (send) dan krijg ik al bijna verzet..en al helemaal als ik mijn stick gewoon optil..en dan niet eens zijwaarts..
Ik heb het afgelopen dinsdag nog gegeprobeert en toen doorgevraagt..dus stap..draf vragen..bok krijgen weer stappen en weer vragen..met daarbij erg gelet op mijn centrum. Ook stond ik het best in zonde 4 of zelfs 5 maar toen ging het dus ineens wel..ofja..eerst een bok maar daarna gewoon draven...ook ontspannnen...of is dat dan gewoon toegeven..zovan..nou okee..jij je zin..
Het gaat me niet om dat ik [perse met hem die rondjes wil draven maar wil wel de draf testen vanaf de grond..en stap gaat goed.
iemand herkenbaar of tips?
Bladwijzers