Zo,de DA is net geweest. Zijn pees had geen warm meer en daar lag het probleem ook niet(al dat afspuiten was dus eigenlijk voor niets). De DA dacht aan een blijn en is op onderzoek gegaan,niets gevonden. Hij heeft een vermoeden dat er misschien 1 gaat komen, maar als er eentje zit,zit hij nog heel diep.
Maar er is wel geconstateerd dat Aspen rotstraal heeft,gelukkig alleen rechtsvoor. Ik krijg vanavond van die stinkende Egyptische zalf om hem te behandelen. Mijn bekapper moet nu komen om de straal goed open te maken zodat de zalf zijn werk kan doen. Dus ik hoop dat hij snel komt. Voor de rest mag ik nog alles met Aspen doen(rijden enz). Ik moet hem wel goed in het oog houden. Of hij meer gaat manken of juist niet. Ik ga vanavond eventjes rijden.
De DA raadde ook aan om er weer ijzers onder te zetten,maar dat zie ik niet zo zitten. Hij is er nu sinds enkele maanden vanaf,waarom ze er dan weer opzetten? Ik vertelde dat ik aan natuurlijk bekappen deed,maar daar was hij niet zo voor. Hij houdt het liever bij het traditionele.
Dus,het is niet zo erg als ik dacht. Ik moet hem nu elke dag in een badje met Dettol zetten en daarna de zalf erop doen. Het ergste vind ik dat ik moet rijden ook als hij mankt. Heeft er hier nog iemand ervaring met rotstraal? Moet ik er weer ijzers onder laten zetten?
Bladwijzers