Wat ik me nu al heel lang afvraag:
Is de 2e foto nu van Andor?
Wat ik me nu al heel lang afvraag:
Is de 2e foto nu van Andor?
Heb de pc nu met de hoogste resoluutsie ingesteld en zie nu 12 en een kwart plaatje ipv 8,5 Maar nu wel een vergrootglas nodig om de ienieminie lettertjes te kunnen lezen, dus hij gaat maar mooi weer terug
Oh dear...ik raak op dreef
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Nope. Dat is Lodash, gefotografeerd op een zacht moment in de wei door NickyOorspronkelijk Geplaatst door Antheman
May the horse be with you!
OK; opgehelderdOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Hallo,
hier mijn avater van Attica...78x80 pixels.
Groetjes
Amalia.
Nog wat plaatjes
Welk programma gebruiken jullie hiervoor? Ik ken wel verkleinprogramma's, maar daar worden de plaatjes zo lelijk van
Hier mijn avatar
Paint shop Pro 8.Oorspronkelijk Geplaatst door shetfan
Je gaat naar Image, resize en dan zet je 'height' op 80 en voila; een avatar formaat foto.
Ik gebruik Microsoft Office Picture Manager. Een heel goed en gemakkelijk programma om foto's aan te passen..stond standaard op deze computer, maar je kunt het vast wel ergens downloaden ofzo.
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Ik verklein met Adobe, daar kan ik ook gelijkertijd mijn foto mee uitsnijden.
www.crystal-carving.com
Hey, ik zie daar een van mijn foto's staan. Foei Marja, eigenlijk moet je daar toestemming van de fotograaf voor vragen
Maar wel leuk om te zien dat de foto aan slaat.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Ik had daar toestemming voor moeten vragen, aangezien ik hem zelf daar neergeplant heb Maar het was zo'n coole foto en ik had eigenlijk geen tijd, dus heb hem gewoon van internet geplukt
Ze zijn daar ook net een wandelingetje aan het maken, he.
Ik vindt het wel leuk hoor....
Zowiezo zijn het leuke foto's in de balk. Allemaal.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Bladwijzers