Whoehahaha Wannebe.. gek mens. Nu je het zegt ja, spaghetti kots
Ja, dat gat.. ontstekingen doen lelijke dingen met mooie huid. Heb zelf iets dergelijk bovenop mijn knie gehad, nu kan ik nooit meer fotomodel worden
Whoehahaha Wannebe.. gek mens. Nu je het zegt ja, spaghetti kots
Ja, dat gat.. ontstekingen doen lelijke dingen met mooie huid. Heb zelf iets dergelijk bovenop mijn knie gehad, nu kan ik nooit meer fotomodel worden
Vandaag geen foto's. Wond zag er verder goed uit, geen bruis. We hebben nu equaide gesmeerd op alles behalve het "gaatje". Morgen de foto's.
Vandaag een filmpje over HOE Pebbles weer kan lopen. Soms trekt ze nog een beetje (vooral bij het opwarmen), maar in vergelijking met nog maar 14 dagen geleden.. toen liep ze NUL, NIKS. We moesten haar eerst pijnstiller laten spuiten om haar in beweging te krijgen. En nu..
http://media.putfile.com/Pebbles-lopen
Je ziet inderdaad nog duidelijk been ontwijkend gedrag inderdaad. Maar ik kan me voorstellen dat dit heilig is vergeleken bij wat was.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
ooh ? Zei u boxrust? Sorry, dat had ik niet zo begrepen .
Qua beweging gaat het zeer de goeie kant op! Mooi filmpje!
.. wat doet ze dat handig!! Ze 'kreupelt' niet.. ze 'hipt' gewoon af en toe op drie benen, zonder snelheid te minderen of aan wendbaarheid in te boeten... pittig tantetje is het toch!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Je ziet wel dat ze het ontlast maar dat vind ik nog niet zo raar. Het is nog steeds dik, de wond trekt en het is nog aan het genezen (3 weken terug gebeurd toch). Ze oogt ook lekker fris!
Zie trouwens dat je de tinkers ook weer naar huis hebt gehaald...gezellig
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Jaa héél even mochten ze naar huis. Enya's mok moest behandeld worden en ik zou die hoevenfoto's nog maken.
Nu staan ze weer op de andere wei. Is voor Pebbles wel beter hoor.. ze maakt zich veel te druk zo
Verdikkie filmpje bleef steeds maar hangen, ligt hier aan de laptop hoor, maar goed wat ik heb kunnen zien stemt me toch wel tevreden. Natuurlijk loopt ze nog niet optimaal, maar had ook niet anders verwacht met zo'n beenwond. Ze is lekker vrolijk en dat is belangrijk. Vindt het heerlijk om de rest van het spul ook zo te zien dartelen. Kan niet wachten om ze allemaal weer eens te knuffelen.
www.crystal-carving.com
Fijn om Pebbles zo te zien spelen .. lekker fris. Ze weet de hele boel op te jutten ha ha
Wat een leuk moment! Pebbles is er weer helemaal! Wonde ziet er goed uit.
24 -6 niks aan gedaan. ook niet afgespoeld.
25-6; tijdens afspoelen.. een randje equaide komt los.
25-6 na het afspoelen;
25-6 nieuwe equaide erop gedaan.
Gaat mooi zo he!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ja, ik kan niet anders zeggen dan dat we er erg content mee zijn!
En wéér beter! Goed de randen doen hoor. Slim om in het midden nog een streepje open te laten. Komt er nog vocht uit nu?
Hoe is het met de achterkant/zijkant?
Moet ik het nog verder uitbreiden, het smeren?Oorspronkelijk Geplaatst door lila
De achterkant en zijkant is een reep (4mm breed) gekwetste huid met haar losgekomen en daar smeer ik nu ook equaide. De afgelopen 24uur heeft de wond niks meer afgescheiden.
Bladwijzers