Wie heeft er al eens gewogen hoeveel kg er in zo'n standaard model plastick voerschep gaan? Ik voer dus de subli ponybrokken en voor ik mijn keukenweegschaal naar stal meesleep: misschien heeft één van jullie de bix al eens gewogen???
Wie heeft er al eens gewogen hoeveel kg er in zo'n standaard model plastick voerschep gaan? Ik voer dus de subli ponybrokken en voor ik mijn keukenweegschaal naar stal meesleep: misschien heeft één van jullie de bix al eens gewogen???
poe, zou ik ff moeten doen. wij voeren ook subli!
Bij mij was 1 schep (zo'n gele) basisbrok volgens mij 1,1 kilo.
ik dacht ook dat het 1 kilo was!!
vergeten te kijken !
Wij hebben het voor school laatst gewogen en het kan zelfs oplopen tot 1.4 kilo in een schep die goed vol is. Over het algemeen weegt een schep 1.2 kilo
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Hé bedankt. Dan ga ik nu toch echt mijn voer eens nawegen, want dan doe ik veel te lang met een zak van 25 kg.....misschien zijn de ponybrokken wel erg luchtig....
Hihi bij mij is één schep een halve kilo .
xxx julie
wat voor voer heb je dan en hoe grote schep??
Ik heb het inmiddels gewogen en één afgestreken schep weegt 1165 gram. Heb het er met de staleigenaar over gehad en hij voerde dus al even 2 scheppen i.p.v. 2 1/2 (hij voert op het oog, en wel goed dus) want hij vond meneer er wel erg goed uitzien. Nu krijgt ie dus 2330 gram per dan en anders bijna 3 kg (en dus nog steeds onbeperkt kuil). Vandaar dat ik zo lang doe met een zak! Raadsel opgelost.
Bladwijzers