Forum kaduuk, nu weer online, dank je wel Onno! (I presume)
Forum kaduuk, nu weer online, dank je wel Onno! (I presume)
May the horse be with you!
ja, fijnnnnn!
En dat nog zo vroeg op deze morgen, heerlijk!
Presjoemen voelt heel goed nu mijn geliefde forum mij weer vrolijk toelacht !
Bedankt Onno !
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Hihi
Ik heb hier niet zoveel hand in gehad hoor. Het netwerk waar de server in hangt deed moeilijk, en dat is het weer gaan doen
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Dus we zijn verlost van elke avond offline zijn? Gelukkig maar, vondt het zo ongezellig dat witte scherm
www.crystal-carving.com
Ach, anyways: Lang leve Onno
Iedereen weer blij
May the horse be with you!
Jaaa back on line! Thanx!
Super, ik heb het gisteren ook gemist, het laatste rondje forummen.
Thanks anyway Onno!
Hahaha ik heb het gemist! Normaal zit ik me altijd groen en geel te ergeren en iedere vijf minuten te checken op berichten.. gisteravond lekker buiten gezeten met een wijntje
Hoe is het mogelijk.. forum off-line en ik had het nieteens door.. dat kan toch niet?
Ik heb ook niets gemerkt, ik lag wel vroeg in mijn bedje. Misschien komt het daardoor dat ik het voor een keertje niet heb hoeven meemaken.
Het enige is dattie het in FireFox nog steeds niet doet, dan krijg ik dit:
Die kwam er gisteravond ergens op, nadat het de compu gewoon niet lukte om verbinding te maken, maar toen het forum het daarna weer deed, bleef firefox wit...Forum tijdelijk offline wegens onderhoud.
Ik heb ook firefox en nooit deze melding gehad.
Wél als ik via de shop inlog. Dan krijg ik in firefox en IE deze melding en een wit scherm. Heb ik laatst ontdekt in de ND, nadat ik de hele nacht me doodverveeld had, dat ik beter niet via de shop in kan loggen hahaha
Die melding is oud... en ineens duikt ie op Inmiddels is de melding van de server verwijdert. Als je in FireFox die melding ziet, zou je even CTRL+F5 moeten drukken. of FF afsluiten en dan teruggaan en dan CTRL+F5 drukken.
FF heeft die melding dan namelijk in zijn cache staan. Op zoek gaan naar de optie om de cache te legen zou ook moeten werken. (Druk daarvoor CTRL+SHIFT+DEL, en kies alleen voor de optie 'Buffer', dat zou de truuk moeten doen)
Ik zit nu ook via firefox op het forum, nooit problemen gehad. (Buiten het feit dat ik nog steeds 2 X moet inloggen en ik nooit naar PG 2 kan gaan met de ongelezen berichten....heel vervelend)
Voor dat twee keer inloggen heb ik nog steeds een keer een precies stappen plan nodig wat iemand doet, anders kan ik niet proberen om het geheel te reproduceren... en als ik dat niet kan is het een probleem dat zich lokaal op de computer voordoet en dat betekent dat ik je wel tips kan geven, maar (zonder de pc te zien) niet precies kan zeggen wat je moet doen.
Bladwijzers