Er was in de huiskamer een topic over geopend met een link er naar toe.
Maar het is nog niet actief hoor. Eveline wilde alleen ff meningen weten van iedereen.
Als het forum helemaal af is horen we het vanzelf van haar.
Er was in de huiskamer een topic over geopend met een link er naar toe.
Maar het is nog niet actief hoor. Eveline wilde alleen ff meningen weten van iedereen.
Als het forum helemaal af is horen we het vanzelf van haar.
Jaaaa, ik ben weer thuis, dus het nieuwe forum laat niet al te lang meer op zich wachten
Welcome home! Fijn gehad?
Ik zal het nu nog even aankondigen, zoals het er nu uitziet gaat dit forum later vanavond definitief offline.
Ik ben nu bezig de voorbereidingen te scheppen om over te gaan op het nieuwe forum. Tot daar!!
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Whooeeee, spannend!!!! Wanneer kunnen we er dan terug op?
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Hmmm, je bedoelt toch niet dat er een "lang" moment zal zijn dat we niet online kunnen...
Grapje hoor
Nee, serieus, dat is toch niet zo hè?
Iek nu al die nieuwe? Dat is snel!
Dan ga ik nu snel nog alles lezen en afscheid nemen van het ouwe, trouwe forum..
Surrender to fun!
Het nieuwe forum zal online komen op de oude vertrouwde url, dus dat zal je niet hoeven aanpassen.
It's done, when it's done. Zal wat later op de avond worden.
Hi hi hi, ik en Hästli hadden het er net over We hebben allebei nog wat print screens genomen ter herrinnering Hoeveel forumleden zouden ook zo gek zijn om dat te doen...?
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Hmm, nog even.
Er bestaat een kans dat mensen straks met een forum beginnen, waarop alles als gelezen gemarkeerd staat.
Zoals ik het nu kan zien, is daar geen convertering voor, echter dat zal de praktijk uitwijzen.
Wow, dit nieuwe forum is wel heel cool. Knap gedaan!
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Amaai, ik ben ik blij dat ik weer on line kan.
Ik heb er deze nacht werkelijk waar over gedroomd. En vorige nacht ook al.
Hoezo verslaafd?
gnagna gnagna gnagna ....verslaving wat is dat?
Oei de icoontjes doen het niet......
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Ik mis eigenlijk nu de bovenbalk al. Komt die gewoon terug Eveline? Of moet we het doen zonder? shame
Even testen hoor :wink
Klopt ze doen het niet. Nou moeten we wel aardig blijven want er zijn geen emotiocons meer om te laten zien dat we er geen bal van menen *grinzzz*
www.crystal-carving.com
Bladwijzers