Ja, is goed hoor, leg maar achter de stand
Niet IN de stand, want dan kan ik niet garanderen dat het er aan het eind van de dag nog is, hihihi.
Ja, is goed hoor, leg maar achter de stand
Niet IN de stand, want dan kan ik niet garanderen dat het er aan het eind van de dag nog is, hihihi.
Pas op hoor!!Neem ik het toch volgend jaar voor je mee
www.crystal-carving.com
Hmmmm misschien kan ik Bren dan nog een pakketje voor je mee geven wat er bij kan.....iets ehm huiselijks zeg maar (of moet ik zeggen houselijks)
Ik ben d'r op de NH dag.....lig om 7u klaar voor Evi d'r stand om mijn pakketje op te halen
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Top thanks , maar hopelijk zie ik iedereen persoonlijk aan de stand, nog leukerOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
www.crystal-carving.com
Ja geef maar mee Frances, wordt gewoon een big box voor Trea, past dan zeker niet meer door de brievenbusOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
www.crystal-carving.com
Ik kom op zondag 9 september naar de nh dag, ben je er dan ook?
Ja op zondag ben ik er, sta in de stand van Evelien van 11.30-12.00. En daarna ligt het achter de stand en kan je het aan Evelien vragen. Zorg dat de namen op de spullen staan, als Sabine dat al niet gedaan heeft.
www.crystal-carving.com
Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik HOU van pakketjes! Hoe groter hoe beter (hoezo, Freud-syndroom??)Ja geef maar mee Frances, wordt gewoon een big box voor Trea, past dan zeker niet meer door de brievenbus
Mooi, dan zie je mij daarOorspronkelijk Geplaatst door Amon
Wordt geregeld, jij krijgt een pakketjeOorspronkelijk Geplaatst door trea
www.crystal-carving.com
Wordt geregeld, jij krijgt een pakketje
.. keek vroeger vaaaaak naar de Smurfen... of Trea nou zo blij moet zijn met het pakketje wat Brenda daar op het plaatje heeft....
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
deed dat niet... POEFF?
May the horse be with you!
Lol smurf
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers