Ik kom het morgen op de nh dag afhalen, dan betaal ik het restant van €4,- ook gelijk.Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
Ik kom het morgen op de nh dag afhalen, dan betaal ik het restant van €4,- ook gelijk.Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
Doe mij die big box maar, ik lig in bed morgen.
Moet zowat huilen, vindt het totaal niks dat je er niet bent morgen, maar zal dubbel genieten voor jou ook. En je krijgt de big box per post hoor meis.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
www.crystal-carving.com
even showen
viewtopic.php?f=36&t=13711
www.crystal-carving.com
Nou het grootste gross van de spullen is naar hun rechtmatige eigenaar gegaan.
Wat heb ik nog over.
Van Wannabe Nienke haar bestelling.
Nienke ->
1x rondgevlochten sidepull, hauptfarbe schwarz, beige/weiß + kinriem schwarz 35cm 18,50
1x rondgevlochten Offene Westernzügel hauptfarbe schwarz, beige/weiß mit schwarzen lederklatschen 22,50
1x Ornamentstirnband 2 schwarz, beige/weiß 40cm 13,50
TOTAAL: €54,50 excl verzendkosten.
Van Vis&Co
1x rundgeflochten sidepull grosse 2, kobaltblauw;
1x rundgeflochten geschlossen zugel , kobaltblauw
FPF-lid->
Ornamentstirnband 1, kobaltblau/schwarz/weiß standard 40cm Ã* 13,50
TOTAAL: €13,50 excl verzendkosten.
(wie is dit?, hoort diegene bij jou Trea?)
En Trea
1x sidepull, rundgeflochten donkelbraun/schwarz 35cm Ã* 12,50
1x rundgeflochten geschlossen zügel donkelbraun/schwarz 2,50m (incl. snaps) Ã* 18,50
1x Ornamentstirnband 1 donkelbraun/schwartz 40cm Ã* 13,50
1x rundgeflochten geschlossen zügel schwarz 3m (= voor vriendin) Ã* 18,50
1x Ornamentstirnband 1: rosa-lila-schwarz 13,50
1x Flachgeflochten geschlossener Zügel in Wellenmuster (incl. Snaps) LÄNGE= 2,40 m (pony-länge): rosa-lila-schwarz 15,50
1x Fuhrstrick LÄNGE= 2 m mit Karabinerhaken: rosa-lila-schwarz 9,50
1x Sidepull Nasenband rundgeflochten mt. 4: rosa-lila-schwarz 12,50
1x Leder Kinnriem schwarz 6,-
1x Araberpommel: rosa-lila-schwarz 4,-
TOTAAL: € 124,00 excl. verzendkosten
TREA wil alle metaaldelen in ZILVER-kleur
Van Trea weet ik het adres dat gaat goed komen.
Moet dus van de andere drie hun adres hebben, dan zal ik dat ook versturen.
www.crystal-carving.com
Als er nog een bestelronde komt ga ik voor een sidepull en misschien een ornament in de kleuren van mijn teugeltjes.....dusse
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
De bestelling van mij klopt. Fijn dat je mijn adres hebt
Dan zie ik het graag tegenmoet!
Denk dat er nog wel een bestelronde komt hoor FrancesOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Maare Trea, dat FDF-lid hoort niet bij jouw bestelling?
Wie is dat dan?
www.crystal-carving.com
Die is erbij gezet door Nienke zelf. Hoort dus niet bij mij.
Mooi Maar eerst weer effe sparen want ik zag net mijn bankrekening wat gaat dat snel als je vakantie hebtOorspronkelijk Geplaatst door Amon
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik ook hoor, eerst dit eens allemaal uitproberen. Heb nog zoveel meer wensen.
www.crystal-carving.com
Brenda, ik ben helemaal vergeten om je te bedanken!
Bij deze meid!
Ik hoop het dinsdag op Andor te kunnen showen. De kleur is gaaf, weliswaar niet helemaal wat ik verwachtte, maar wel gaaf!
Sus: Hij hing er mooi bij in mijn standje!! Super combi!!
Wat raar trouwens Bren, dat je de spullen van Wannebee weer mee hebt.. ik heb haar meerdere keren zien lopen ... had ze het toch makkelijk even op kunnen halen ??
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Tsja snap ik ook niet Nienke, maar ja so be it, ik stuur ze morgen wel op naar haar.
www.crystal-carving.com
Ohwwwww, ik wil meer spul!
Ik wil een hondenriem, en mooie groene teugels voor Deb.
Ik ga denk ik een nieuw topic openen en jullie bevindingen vragen over rond of platgevlochten, over de maat vd sidepull etc. Ik wil best een nieuwe bestelronde op me nemen. Spreek alleen geen Duits .
Daarna een leuke soort van "hinnikavond" om het spul op te halen!
Bladwijzers