Als je toch bezig bentOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Als je toch bezig bentOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
@ Wannebe Ik heb die foto met die dubbele optuiging niet gezien, heb gisteravond de site nog doorgespit, weet jij waar die foto staat?
(heb het inmiddels gevonden)
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Héééé, wat een leuke dingetjes verkopen ze op die site.
Verdorie, en Trea heeft me nog gewaarschuwd dat ik beter niet kon kijken, ben helemaal verkocht. Ik wil ook zo'n hoofdstel!
So, da haben wir das antwort auf die fragen schon, supertoll
Rundgeflochene Sidepulls haben einen Durchmesser von ca. 12 mm. Rundgeflochtene Zügel von ca. 15 mm, man kann sie sehr gut halten, sie sind nicht zu dick
Die Länge der Stirnbänder hat als Standartgröße 40 cm, aber das passt ja nicht jedem Pferd. Darum bitte nach Möglichkeit die komplette Länge ausmessen.
Und es were am schönsten wen wir 2 wochen for Lievertermin wurden bestellen, en die Versandkosten werden 4,50 (Pieter Post is daar best goedkoop dan) Dan weet ze zeker dat ze alle tijd heeft om te bestelling compleet te maken en zit ze ook niet in de stress enzo-ofzo.
Eehm.. de leverdatum zou uiterlijk de 27ste zijn, paar dagen eerder voor als PP een lekke band krijgt oid word dan eeeh.. maandag 23, nog 2 weekjes eraf en voor de leukigheid doen we hatsé besteldatum vrijdag 6 juli
Iedereen eens und einverstanden of kan het wel eerder/later?
W-Nienke ->
1x rondgevlochten sidepull + kinriem
1x rondgevlochten Offene Westernzügel
1x 'Ornamentstirnband 2'
Antheman -> paarse sidepull
Trea ->
1x sidepull, rundgeflochten donkelbraun/schwarz 40cm
1x rundgeflochten geschlossen zügel donkelbraun/schwarz 2,50m
1x rundgeflochten geschlossen zügel schwarz 3m (= voor vriendin)
FPF-lid-> 'Ornamentstirnband 1, kobaltblau/schwarz/weiß'
Brenda->
1x Stirnband Ornament 1 Schwarz/rotbraun
1x Araberbommel Schwarz/rotbraun
1x Flechtzugel geschlossen 3m Schwarz/rotbraun
Mooi mooi mooi Nienke-Wannebe!
I love you!
Superrrrrrrrrrr toll Klasse W.Nienke
Ben alleen met mijn stomme harses vergeten de maat op te nemen. Dus morgen maar even doen, al lijkt me 40cm een leuke lengte.
www.crystal-carving.com
Mag ik ook nog meedoen ? Ze maakt wel heel erg leuke spullen , tis moeilijk kiezen
Ik ga straks de maten opmeten van de sidepull en zo.n mooie ornament frontriem . Meet je van de sidepull de totale lengte op , dus met die ringen ?
Over Balki , m'n SuperShet :
Nee hoor , hij is niet dik .
Hij zit gewoon vol met karakter .
Trea, hoe heb je dat gemeten? En moet ik dan de ringen meemeten?Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
Andor heeft toch een f]/images/smilies/confused_smile.gif[/img] zonder ringen dan.
Ik heb nog steeds niet besteld, ik kan het best!
May the horse be with you!
Ik zit ook op men handen, amai, die mooie hoofdriemen zijn prachtig!
Nee, het mag niet! (zei ze tegen zz...)
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Ik heb mijn eigen ervaring en dit plaatje als uitgangspunt genomen.Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Ik heb nu twee sidepulls gehad waarvan de neusriem voor tinkers nét te kort was. Gevolg is dan dat de bakstukken te dicht langs de ogen zitten. Op bovenstaande plaatje zie je dat de neusriem best iets verder door mag lopen. Zo heb ik dus de maat bepaald bij Troy.
De 40cm. moet bij mij trouwens wel de uiterste maat zijn (dus mét de ringen erbij), maar ik weet niet hoe de maker dit berekend?
Wannebé, zou jij dit niet willen vragen?
Dat probleem wat Trea aankaart heb ik dus ook bij Amon, alleen zit het euvel bij mij in de frontriem, hij heeft een breed voorhoofd. Vandaar dat ik echt moet meten, want ik twijfel aan de 40cm voor het frontstuk.
O btw die 40cm die in het mailtje aangehaald wordt staat voor de Stirnband/frontriem, niet voor de neusriem.
www.crystal-carving.com
Aha, frontriem, geen sidepull zegt ze in het mailtje.
Ik meet het nog wel een keertje, maar de sidepull kan beter te lang dan te kort zijn, zie ik. Dank je Trea!
Heb ik nog tot 6 juli Dat wordt een zware tijd maar ik ga vanavond die site toch nog maar even doorworstelen (wat een straf ). Hoop dat ik net zo sterk ben als MH
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Gewoon een bbp'tje verkopen en dan met gerust hart hier shoppen
www.crystal-carving.com
Bladwijzers