Dat is het probleem...ik heb geen BBP en heb gisteren een heeeeeeeele mooie gezienOorspronkelijk Geplaatst door Amon
Dat is het probleem...ik heb geen BBP en heb gisteren een heeeeeeeele mooie gezienOorspronkelijk Geplaatst door Amon
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
De riempjes kunnen ook met RVS gesp, maar zijn ex verzendkosten. Ze passen in een (gepolsterde) flop dus ga uit van E 2,- verzenden.
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
ik ben straks wel heel benieuwt als het spul allemaal is aangekomen hoe het eruit ziet op de paardjes hoor! Dus ik verwacht wel veel foto's!
Ik vind die frontriempjes erg leuk alleen zie je daar bij Diesel niks van want die heeft veelste veel maantop daarvoor. De sidepull vind ik ook mooi maar wel erg bol en lijkt me niet zo fijn op de neus en dan nog kan ik hem eigelijk niet gebruiken want ik bennu gewoon met stalhalster bezig en dat werkt ook perfect. Kan ik weer sparen voor andere leuke dingen..
@timbers bbp? Wat voor iets dan?
Voest BBP heb ik donderdag gezien en die is moooooooooi. Met speciaal spul erin dat zo zacht is....dus die wil ik ook nog wel eigenlijk.Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
Ik ga straks weer die touwsite even doorspitten.....misschien dat ik toch nog overstag ga
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ghehehe.. ze hebben ook platteOorspronkelijk Geplaatst door peaches
Zo.Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
Ga haar nu mailen.
Ohja mijn oma wilde alles wel betalen zei ze
Volgens mij snapte ze me niet helemaal, dus ik heb maar gezegd dat dat niet hoeft.. sorry
He Wannebe ik wil ook nog graag bestellen , hiervoor heb je in een bericht geschreven dat je op vrijdag 6 juli zou bestellen!!
Daar ben ik dus vanuit gegaan.
Ik wil de maat voor de side-pull nog even nameten, dat wil ik dinsdag graag doen. Dus dan weet ik dinsdag mijn bestelling.
Kan dat nog ??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
-Nienke ->
1x rondgevlochten sidepull + kinriem
1x rondgevlochten Offene Westernzügel
1x 'Ornamentstirnband 2'
Antheman -> paarse sidepull
Trea ->
1x sidepull, rundgeflochten donkelbraun/schwarz 40cm
1x rundgeflochten geschlossen zügel donkelbraun/schwarz 2,50m
1x rundgeflochten geschlossen zügel schwarz 3m (= voor vriendin)
FPF-lid-> 'Ornamentstirnband 1, kobaltblau/schwarz/weiß'
Brenda->
1x Stirnband Ornament 1 Schwarz/rotbraun 44cm
1x Araberbommel schwarz/rotbraun
1x Flechtzugel geschlossen 3m Schwarz/rotbraun
Mirel ->
1x Romal Reins Dunkelbraun/rotbraun/beige
1x ornamentstirnband 2 Dunkelbraun/rotbraun/beige
1x sidepull-naseband maat 2. Dunkelbraun/rotbraun/beige
Beauba->
1x araberbommel , rotbraun / dunkelbraun
1x ornament stirnband 2 , 38 cm , beige / rotbraun / dunkelbraun
1 x offene westernzügel , 2.30 m , beige / rotbraun / dunkelbraun
1x sidepull rundgeflochten , gröse 38 cm total , rotbraun / beige
1x leder kinnriem , natur farben
Heb even de lengte bij de frontriem gezet, 40 cm is inderdaad te kort, 44cm wordt beter.
Haha weet nu waar jij je gekkigheid vandaan hebt...juist ja....van oma
www.crystal-carving.com
Ik doe niet mee! Spaar mijn centjes eerst maar op voor een echte cook of een ander goed bitloos hoofdstel
Ik wil paars/hellblau!!!!!!!!!!Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Niet alleen paars.
En de maat is mij nog steeds onduidelijk. Ik wil iets groter dan de standaard maat.
Ik ben ook uitgegaan van 6 juli.
Oooooooh ik ben dom.. ik heb haar de vragen gemailt, nog niks besteld!
Thank you! Want ik wil nog een hoofdriem, maar moet ook nog even meten.
Gelukkig!!!!Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
Wanneer is nu de uiterste aan jou doorgeef datum?
Wat mij betreft nog steeds gewoon 6 juli.
Sjesis wat ben ik ook weer een dumbo
dumbo op deze manier is alleen wel véél veiliger dan 6x van de trap lazeren terwijl je maar één keer naar boven liep ..
Ben overigens èrg benieuwd naar de kwaliteit van de spullen... en naar hoe het staat!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers