wie doet er hier allemaal aan lange lijnen en hoe doe je het? waar heb je het van geleerd? Heb je les gehad? Van internet afgekeken? of gelezen?
Ik ga morgen weer es aan de dvds van chris beginnen, ik heb ook het boek werk aan de hand klaarliggen, maar in de pratijk het uitvoeren is dus wel vaak anders.
Ik heb dus afgelopen zondag bij wim wat oefeningen gedaan, daar was eigelijk veel strijd, misschien ook onbegrip...maar we kwamen thuis..heb het maandag nog es geprobeert en hij liep als een trein! In stap..in draf..allebei de kanten. Nu ben ik nog niet goed in houdingen die goed zijn..zien dat Diesel goed loopt zeg maar..maar hij loopt onspannen..hoofd levelheaded...en er is bijna geen druk op de teugels.
Ik zou dan ook veel op de volte oefenen in stap en draf..maar ja...nu dat nu al goed gaat denk ik...wat nu? Wat gaan we verder doen..wat is de volgende stap...wat is de volgende oefening?
Ik zou wel graag willen weten wat voor oefeningen jullie doen..en of die makkelijk gaan..soort lange lijnen/ longeren topic!
Bladwijzers