Na 'Ruiter tussen twee werelden' geschreven door Linda Kohanov is nu ook haar andere boek vertaald en te koop De tao van equus is o.a. te koop bij Ankh Hermes, bol.com. en bruna.
Na 'Ruiter tussen twee werelden' geschreven door Linda Kohanov is nu ook haar andere boek vertaald en te koop De tao van equus is o.a. te koop bij Ankh Hermes, bol.com. en bruna.
Ha, dat werd tijd zeg!
Ruiter tussen twee werelden was een erg mooi boek. Nu ga ik dan ook maar eens aan haar eerste boek beginnen!
Hmmm ik zie wel dat het meer dan 2 x zo duur is als de Engelse versie, dat vind ik dan ook wel weer flauw...
Hier http://www.boekenstand.nl/products/De_t ... 12084.html is ie 29,50 , iig 5 euro goedkoper dan wat ik er voor betaald heb Hè had ik nou maar ff gewacht en verder gezocht
Ah, bedankt voor de tip!
Ik zag dat er wel nog 1,95 aanverzendkosten bij komt, maar dat is dan nog altijd minder dan 34,50.
das wel gaaf! ben ook erg benieuwd!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik zag 'm een paar weken geleden inderdaad bij de boekhandel staan en had gelijk een leuk verjaardagscadeautje in mijn hoofd!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Dankjewel voor het meedelen en pasterza bedankt voor de link. Ik heb het boek besteld
Ook ik heb hem eindelijk besteld, krijg hem als 't goed is overmorgen binnen.
Denk alleen niet dat ik 'm kan laten liggen tot mijn vakantie naar Griekenland (waar 'ie eigenlijk voor bestemd was)
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Bladwijzers