Poeh, afgelopen weekend weer heel wat te stellen gehad met mn meisje, Sweety.
Langzaam maar zeker leren we elkaar wel kennen. En begin ik me ook te realiseren dat, hoewel ik haar heel leuk vind, ze een echt hittepetitje is. Ik ben geen held met rijden en zo, maar op de een of andere manier voel ik me heel veilig op haar. Ik heb dit weekend zelfs een kort buitenritje gemaakt met halster.
Eigenlijk zijn we kwa grondwerk geen steek verder gekomen. Ik wilde haar eens wat extra vragen bij alle 7 games. Ipv een half rondje drivinggame, nu een heel rondje bv. Maar telkens als ik over 'haar grens' ga dan begint ze weer te steigeren. Alsof ze zeggen wil: kap daar nou mij, ik gá toch al opzij? Dan legt ze haar hoofd in de nek met een arrogante air.
Ik moet wel om d'r lachen hoor. Zo verontwaardigd als ze kan doen.
Maar goed, zo komen we dus nooit verder. Hoewel ik tot gisteren nog dacht dat ze misschien bang was, kwamen mn vriendin en ik gisteren tot de conclusie dat het waarschijnlijk toch disrespect is, verontwaardiging misschien.
Tja, het irritante eraan is wel dat Sweety dus bij alle games begint te steigeren zodra ik teveel vraag. Vraag ik vervolgens door en negeer ik haar gedrag dan begint ze rondjes te rennen. Eigenlijk heb ik dan dus de game verloren. Ik heb haar immers geen stap extra opzij gekregen.
Moet ik nu proberen haar grens op te zoeken en daar onder te blijven (dus precie zoveel stapjes dat ik denk: bij het volgende stapje gaat ze in verzet) of moet ik daar juist overheen? En hoe dan, als ze steeds begint te steigeren en te rennen.
Sorry hoor, jullie krijgen wekelijks weer een reeks vragen over jullie heengestort.
groetjes sandra en Sweety
Bladwijzers