Hij heeft ons horen klagen en heeft beslist om ermee te stoppen
Hij heeft ons horen klagen en heeft beslist om ermee te stoppen
Dat moet zijn Natalie want ik heb "mijn" probleem ook niet meer gehad.
Wel gebeurt het bij mij dat als ik een bericht post ik dan een scherm krijg dat mijn bericht succesvol is geplaatst. Ik zie dan echter nergens meer "bekijk ongelezen berichten" staan. En andere keren staat het dan weer wel gewoon bovenaan. Raar hoor
Bij mij doet ie helemaal geen enge meldingen meer! Woepie!
May the horse be with you!
Weet effe niet zo snel meer hoe een printscreentje want ik had het net weer.......en het rare was dat zelfs mijn hele computer er mee kapte deze keer na het posten van een bericht
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Nou ik had het net weer hoor, even een printscreentje gemaakt. Hoop dat het groot genoeg is om te zien.
Wit scherm met her en der de tekst.
www.crystal-carving.com
Die had ik dus ook
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik ook! zojuist nog
ja.ik ook!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ja ik ook!!! Zelfde scherm als Brenda, na het versturen van een pb.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ik heb het net ook voorgehad,ook meteen printscreen gemaakt,maar Brenda was me voor
En wat ik dan ook nog heb:
Foutmelding met rood kruisje:
C:\\WINDOWS\\system32\cmd.exe is niet gevonden. Mogelijk heeft u de naam niet correct getypt in het dialoogvenster Uitvoeren of kan een ander geopend programma een systeembestand niet vinden. Als u naar een bestand wilt zoeken, klikt u op de knop Start en vervolgens op Zoeken.
Die heb ik 4 of 5 dagen helemaal niet gehad, en nu nog steeds alleen op dit forum
May the horse be with you!
Ik heb ook net "mijn" fout weer gehad. Ik heb snel een screenshotje genomen. Eens kijken of ik dat kan plaatsen.
Wat Brenda laat zien (screenshot), heb ik ook telkens na het plaatsen van een bericht!
Ik ben er inmiddels al zo aan gewend dat het me niet eens meer opvalt.
Oei, die enge melding weer, Karianne. Heb je nu nog steeds niemand geroepen om je te helpen met herinstallatie? Al wel een backup gemaakt?
Voor het overige: Onno heeft even 'achter de schermen' gekeken van het forum. Het blijkt dat mijn server het, vooral in de avonduren, retedruk heeft met het verwerken van alle posts... Bij te grote drukte, schakelt hij de css (de layout dus) ff uit (oftewel: hij laadt hem niet) en daardoor zie je dus zo'n kale opmaak van het forum.
Mogelijke oplossingen:
1) het forum gaan draaien op een externe (commerciële) server met meer capaciteit
2) nieuwe server aanschaffen, maar dan wel gelijk een flinke met veel geheugen
3) minder posts op het forum (oftewel: wat minder 'slow-chat' topics zoals in de huiskamer staan)
Beide eerste opties kosten (een hoop) geld, de laatste optie is natuurlijk minder gezellig
Ik ga eens op zoek naar een host met leuke capaciteit en toch redelijke prijs, waar het forum naartoe gebracht kan worden. Mogelijk maakt dat ook een eind aan de soms onverwachte afwezigheid van het forum, als de universiteit weer eens aan het netwerk loopt te rammelen
Gelukkig heb ik nu een aantal banners, waarmee ik een deel van de maandelijkse kosten kan betalen. Hopelijk blijven een aantal van hen het forum steunen en komen er nog wat aardige bedrijfjes bij
Mijn banner wil ik er in elk geval nog wel even op hebben.
Bladwijzers