Pagina 4 van de 22 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 316

Topic: Het nieuwe forum is online!!

  1. #46

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Vrienden en vijanden: ( staat in het gebruikersprofiel)


    Vrienden zijn gebruikers waar je vaak mee communiceert. Als je template het ondersteunt, worden berichten van vrienden gemarkeerd.

    Voor vijanden zal dat dan wel hetzelfde zijn!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  2. #47
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    @trea: thanks voor je overzicht van wat nog niet werkt.

    bij sommige forums zijn er andere instellingen, waardoor op de ene plek wel bbcode het doet en op andere niet, ik ga dit vanavond goed zetten (zit nu in trein)

    andere layouts zijn er nog niet, ik wilde het bij deze laten eigenlijk.

    wijzig is idd om eigen bericht nog aan te passen.

    avatars blijven rechts. daar is voor de wijziging al discussie over geweest en toen besloten dat het rechts bleef.

    fotoformaat wordt misschien nog aangepast naar iets kleiner (als mensen lat hwbben van te brede fotoos)

    vrienden&vijanden: geen idee wat je ermee kan kijk zelf maar wat gebeurt als je iemand tot vriend benoemd

    deze layout is trouwens lastig voor mn telefoon merk ik, niet geschikt voor 400px breed scherm
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #48

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    De knop met 'markeer alle berichten als gelezen' blijkt niet te werken.
    Hij zegt dat hij het wel doet, maar als ik daarna op 'nieuwe berichten' klik, krijg ik weer de hele mikmak te zien. :S
    Dit vind ik nog wel het irritantste!!!!!
    Ik wil niet weten hoeveel pagina's ongelezen berichten er staan over vier dagen. :cry

  4. #49

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo

    andere layouts zijn er nog niet, ik wilde het bij deze laten eigenlijk.
    O, da's jammer. Ik vind deze lay-out ontzettend vermoeiend lezen.

  5. #50
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    héhé het is idd even wennen :) Maar het is wel leuk!!!!

  6. #51

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    De knop met 'markeer alle berichten als gelezen' blijkt niet te werken.
    Hij zegt dat hij het wel doet, maar als ik daarna op 'nieuwe berichten' klik, krijg ik weer de hele mikmak te zien. :S
    Dit vind ik nog wel het irritantste!!!!!
    Ik wil niet weten hoeveel pagina's ongelezen berichten er staan over vier dagen. :cry
    Klopt, met dit verschil dat de 'nieuwe berichten' een rood kadertje met een sterretje en een 'laatste bericht' hokje hebben ( vooraan links) en de inmiddels gelezen of verwijderde berichten een blauw kadertje, zonder ster.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  7. #52
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Maar hoe zit het nou met dat inloggen dan???
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  8. #53
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Oja en krijg steeds te horen dat mensen mij niet kunnen PB'en, is dat met het nieuwe forum ook opgelost?
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  9. #54

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Oja en krijg steeds te horen dat mensen mij niet kunnen PB'en, is dat met het nieuwe forum ook opgelost?
    Ik heb je een pb gestuurd. Komt ie aan?

  10. #55
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ik heb nog niets gehad Trea.....
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  11. #56
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo

    fotoformaat wordt misschien nog aangepast naar iets kleiner (als mensen lat hwbben van te brede fotoos)

    vrienden&vijanden: geen idee wat je ermee kan :P kijk zelf maar wat gebeurt als je iemand tot vriend benoemd :)
    Ik vind die grote foto´s juist veel mooier en duidelijker. Wat mij betreft mag het zo blijven.

    En dat vrienden&vijanden, ik ga het eens uitproberen. Wie wilt er mijn vriendje zijn? lol

    *edit* heb net gekeken bij de functie vrienden & vijanden. Ik vind het persoonlijk erg nutteloos. Is van mij niet van toepassing.

  12. #57
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    In je profiel kun je aangeven of mensen je een PB kunnen sturen. Misschien staat dat bij jou uit Rebanna?

  13. #58

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Lay Out:

    Is het jullie opgevallen dat in dit topic de onderschriften en de fotoblokjes (in het onderschrift) niet werken?

    Vind ik overigens wel veel mooier zonder die fotoblokjes en tickers - (vooral die laatste zijn soms achterhaald - bv die van Amon/Brenda :) ) - het maakt het tekstbeeld veel rustiger om te lezen.

    In de andere topics doen ze het wel.

    Niemand zal het er mee eens zijn denk ik, maar is het een idee om al die extra reclame achterwege te laten?
    En hooguit een onderschriftje of een relevante ticker te plaatsen?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  14. #59

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Ik heb nog niets gehad Trea.....
    Huh?? Volgens mijn lijst heb je hem zelfs opgehaald. Hij staat nu bij verzonden berichten.

  15. #60

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Lay Out:

    Is het jullie opgevallen dat in dit topic de onderschriften en de fotoblokjes (in het onderschrift) niet werken?

    Vind ik overigens wel veel mooier zonder die fotoblokjes en tickers - (vooral die laatste zijn soms achterhaald - bv die van Amon/Brenda :) ) - het maakt het tekstbeeld veel rustiger om te lezen.

    In de andere topics doen ze het wel.

    Niemand zal het er mee eens zijn denk ik, maar is het een idee om al die extra reclame achterwege te laten?
    En hooguit een onderschriftje of een relevante ticker te plaatsen?
    O, ik vind ze wel handig eigenlijk. Heb expres een fotoblokje van al mijn paarden met de namen erbij omdat veel mensen ze anders niet uit elkaar kunnen houden

Pagina 4 van de 22 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •