Pagina 5 van de 22 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 316

Topic: Het nieuwe forum is online!!

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Re: Het nieuwe forum is online!!

Huhh...oeff dit is ff wennen!

Is dit prosilver? Alles is zo wit?!

En heee wat doen de avaters rechts?! Nu zie je niet meer wie dr gepost heeft, je leest toch van links naar rechts, is t meest logische toch?

Vet verwarrend blond!

edit: Heeeeeeee mijn berichtenteller!!!! Die is een stuk ferm omlaag geschoten :(
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Ik vind die fotoblokjes ook wel handig en gezellig :)

(pff ik had nog wel zo veel geoefend met het nieuwe forum, ben het nou alweer ontwent :-P )
    Surrender to fun!

Bij mij werkt het pop-up venster voor een nieuw prive bericht niet, hoewel het "aan" staat shame

Aangemeld
    Apr 2006

de smilies doen 't niet?

En ik vind ook dat je niet goed onderscheid kunt maken tussen 2 reacties....sorry hoor, het lijkt alsof ik alleen maar kritiek kan leveren, maar ik vind dit heel raar! Ik ontdek de voordelen ook nog wel..maar de nadelen vallen nu eenmaal vlugger op ;-) :-P
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Horsefreakje
    de smilies doen 't niet?

En ik vind ook dat je niet goed onderscheid kunt maken tussen 2 reacties....sorry hoor, het lijkt alsof ik alleen maar kritiek kan leveren, maar ik vind dit heel raar! Ik ontdek de voordelen ook nog wel..maar de nadelen vallen nu eenmaal vlugger op ;-) :-P
    misschien even het hele topic lezen Ariane. Alles wat jij nu aan het ontdekken bent is al opgenoemd. op sommige dingen is zelfs al een antwoord van Eveline en/of donald :P

Oh Trea, nog iets: als je geen lange lijst van 'ongelezen' berichten wilt:

Bij de forum index staat een blokje "ongelezen berichten" ( die zijn dus over 't algemeen ook nieuw!).
    Dan krijg je een lijst van de meest recente berichten. Heb je er daar dan een van gelezen en je gaat terug naar de index van 'ongelezen berichten', dan is het bericht wat je zojuist las, verwijderd uit het lijstje.

Het blokje "toon nieuwe berichten" geeft de complete lijst en geeft alleen door een kleurwijziging van het blokje vooraan, aan dat je het al gelezen hebt.
    Wil je die lange lijst dus niet zien, dan kies je voor "toon ongelezen berichten".

@ Ariane : smileys.. even de posten teruglezen
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Aah mijn berichtenteller is ineens ruim 200 berichten omlaag! :O
    Waar zijn die gebleven? Is toch wel een heel groot verschil..
    Komt dat door het nieuwe forum?
    Surrender to fun!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
    De prullenbak en huiskamer zal wel weer opgeschoond zijn. Dan gaat de teller weer omlaag.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Yep mijn pb's werken weer :rule :rule
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Thanks Marianne, ik heb het gevonden ja.

Wel jammer, ik heb een speciaal tabblad met NH-forum index en NH-forum ongelezen berichten. Ik ging altijd naar binen via de ongelezen berichten, dat scheelt een keer klikken :P. die kan ik nou niet meer gebruiken omdat deze zichzelf niet opschoont. Wél als ik alle forumcoockies verwijder, maar ja.. dan moet ik weer opnieuw inloggen hahahaha. Gemakkelijk is anders.

Aangemeld
    Apr 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
    De prullenbak en huiskamer zal wel weer opgeschoond zijn. Dan gaat de teller weer omlaag.
    whahaha ik ben zo maar even 1000 berichtjes kwijt ;-) Prullenbak en Huiskamer waren dan ook mijn favoriete domeinen :-P
    Groetjes
    Ariane xxx

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

OMG....hoe werkte het ook weer allemaal??

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Denk ook dat de prullenbluk en huiskamer zijn opgeschoond...

Maar als je hier post blijft je berichtenteller ook staan......
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Hm die enorme woordslang/assosiatie topics staan er nog, als die nou weg waren dan begreep ik het wel :-P
    Voor de rest had ik nou niet bijzonder veel gepost in de huiskamer en prullenbak.. Vreemd
    Surrender to fun!

berichtenteller: ik vermoed dat het alleen in dit specifieke topic niet werkt ( net zoals al die andere dingen) - misschien moet je even checken/testen of het in de 'gewone' topics wel werkt ( of niet).
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Pagina 5 van de 22 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten