Pagina 7 van de 22 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 316

Topic: Het nieuwe forum is online!!

  1. #91
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ik zoek naar een ander format van het scherm, maar dat is er (nog) niet begrijp ik? Ik voel me nog een beetje op vakantie ;-) hier na deze metamorfose! Lekker alles opnieuw ontdekken. Komt vast goed.

  2. #92
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    ik druk onbewust op de rechtsboven link. Daar stónd altijd: "ongelezen berichten" en nu staat er "markeer alles als gelezen".....KLIK...alles weg.....
    :'(
    :wink
    Zo leer je wel het beste met de knoppen omgaan gnagna

  3. #93
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Hmmm, het markeren van alle berichten als gelezen werkt weer niet.
    Vanmorgen had ik het aan de praat gekregen na het verwijderen van de cookies (en opnieuw inloggen).
    Nu blijven echter alle berichten gewoon staan, als ik ze als gelezen markeer!

  4. #94

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Hmmm, het markeren van alle berichten als gelezen werkt weer niet.
    Vanmorgen had ik het aan de praat gekregen na het verwijderen van de cookies (en opnieuw inloggen).
    Nu blijven echter alle berichten gewoon staan, als ik ze als gelezen markeer!
    Heb je ook na het verwijderen van je cookies de link in je favoreieten ververst?

  5. #95
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Weet je wat ZEER vervelend is?
    Als je een link aanklikt kom je in het venster waarin het forum stond in de nieuwe link. Er wordt dus geen nieuw venster geopend.
    Kan dat worden opgelost?

  6. #96

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Als je een link aanklikt kom je in het venster waarin het forum stond in de nieuwe link. Er wordt dus geen nieuw venster geopend.
    Kim,

    Dat kun je ook zelf bewerkstelligen. Op de link gaan staan en dan op de rechtermuisknop duwen. Je kunt dan kiezen voor Openen in nieuw Venster (en als je IE7.0 of hoger hebt, kun je ook nog keizen voor Openen in nieuw Tabblad).

    Succes.
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  7. #97
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    [quote="skey"]Weet je wat ZEER vervelend is?
    Als je een ]

    Jaahh dat had ik ook! Drukte ik op het kruisje, floep alles weg! grrr

    Héél onhandig idd..
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  8. #98
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Nou een dagje mee gewerkt, regelmatig op verkeerde knopjes gedrukt, vooral bij het plaatsten van bericht, druk ik op voorbeeld, lekker slim hihi.
    Vindt de avatars rechts niks, maar goed merendeel vindt dat wel leuk dus ook dat zal wel wennen.
    Heel diep in mijn hart mis ik het oude forum nog wel hoor, op de een of andere manier vondt ik dat toch lekkerder lezen.
    Maar ga ervan uit dat dat over een maandje vergeten is.
    www.crystal-carving.com

  9. #99
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ik ben wel al om, maar dat was ik al toen het testforum er was oeps!

    Met de onhandigheidjes kan ik leven, ben zelf nl. ook niet zo'n handige harry :wink

    Heb wel het idee dat dit forum trager is.......als ik bij de blauwe buren op het forum zit worden de pagina's sneller geladen dus dat ligt niet aan mijn computertje dan denk ik blond! Op het oude forum duurde laden naar mijn idee korter.. ..
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  10. #100
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Hee Brenda, je neemt me de woorden uit de m'n mond :-)

    Ik begrijp niet wat er nou zo leuk is aan de avaters rechts! Normaal als je een berichtje leest kijk je eerst wie de zender is, en dan lees je 't..nu lees ik gwn berichtjes zonder dat ik weet wie de zender is :-P

    Kan iemand me uitleggen wat daar nou zo leuk aan is?
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  11. #101
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ik vind het trouwens ook *uitermate* onhandig dat de avatars nu rechts staan.
    Kennelijk is hier al eerder over gdiscuzeurd maar dat heb ik dan gemist, dus ik kan het niet laten om alsnog te melden dat ik het niks vind. ;-)
    Je ziet zo idd niet zo snel wie er een berichtje geplaatst heeft.

    En ik kan nog steeds niet de berichten als gelezen markeren; ze komen dan daarna gewoon weer opnieuw tevoorschijn....

  12. #102
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Oh... duh-uh... ik geloof dat ik het de hele tijd verkeerd zit te doen. Er zit dus verschil tussen 'toon nieuwe berichten' en 'ongelezen berichten'. Die laatste optie moet ik dus hebben, en die werkt wel.
    Nu ik dat (her)ontdekt heb, meen ik mij te herinneren dat iemand dat eerder in dit topic al schreef.
    Gut, en ik ben niet eens blond. blond!

  13. #103
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ik heb nog enkele frustrerende probleempjes... :-P Iemand die mij kan helpen??

    - Vroeger had je "bekijk ongelezen berichten" en "bekijk je berichten"..dat laatste was dus een lijst van alle topics waarin jij al gereageerd had..is die er nu niet meer dan??

    -Mijn Inbox zit vol! Maar hoe moet dat nu? Kan je niet bepaalde pb's selecteren en dan 'verwijder de geselecteerde berichten' doen? Want dat vindt ik héél irri, nu worden er meerdere pb's achtergehouden tot er meer plaats is..ik weet dat je de instellingen daarvan kan wijzigen, maar ik vindt geeneen van de opties echt handig blond!
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  14. #104
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ahh die eerste heb ik al :-)

    Die staat dus naast je privéberichten: "Toon je eigen berichten"...

    nu nog nummer 2!
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  15. #105

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Mijn Inbox zit vol! Maar hoe moet dat nu? Kan je niet bepaalde pb's selecteren en dan 'verwijder de geselecteerde berichten' doen?
    Ja dat kan. Vink de berichtjes aan die je wilt verwijderen. Ga naar het drop down menu rechts onder de berichten. Selecteer: verwijder gemarkeerde en druk vervolgens op GA. :-P
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Pagina 7 van de 22 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •