Pagina 8 van de 22 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 316

Topic: Het nieuwe forum is online!!

  1. #106

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    @horsefreakje.. even teruglezen. Ik had vanmorgen hetzelfde met mijn inbox. Marianne heeft het uitgelegd.. ergens. :-))))

    Ik vraag me de hele tijd af wie nou toch die "google-bot" is die onderaan in de online-lijst staat

  2. #107

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ik kan wel quoten in PB's maar niet in berichten op het forum. :S
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  3. #108
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ahh Pocalover en Trea danku, ik hebbet :-) Heerlijk hoe behulpzaam jullie zijn lalala

    Laat die pb's maar komen ;-)
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  4. #109

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Je hebt pb. :mrgreen:
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  5. #110
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Je hebt pb. :mrgreen:
    Héhéhé...je bent gewoon té aardig Roos ;-)
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  6. #111

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Ik kan wel quoten in PB's maar niet in berichten op het forum. :S
    Druk je dan niet gewoon op Citeer? Het is wel zo dat in dit topic de quote functie nog niet zo werkt als in de andere topics. Daar krijg je een keuirg grijs blokje - dat werkt in dit topic dus nog niet.

    Als je in de andere topics een bericht wil beantwoorden en een stukje wilt quoten staat onderaan het postvak waar je je bericht intikt, een handige extra functie - je kunt in een willekeurige post een stukje markeren (blokje overheen zetten) en dan de functie 'quote de markering'aanklikken. Spaart een hoop gedoe.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  7. #112
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Googlebot is een zoekmachine Trea, je hebt er meerdere ook met dat soort namen, weet ze alleen zo snel niet, beetje vroeg nog.
    www.crystal-carving.com

  8. #113
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    het staat ook bóven ieder berichtje hoor ariane.. :-P Maar ik ben het wel met je eens, zie ze ook liever links :)

    En wat die linken betreft, ik weet dat dat kan met de muisknop, maar dat zit nog niet zo in mn systeem :diablo Vind het op het andere blauwe forum ook al zo irritant (daar is het precies hetzelfde verhaal), daar misschien wel nóg irritanter, omdat ik dan het topic niet meer kan vinden oeps!

    Edit: mmm dit was dus een reactie op een berichtje van de vorige pagina :P NIet gezien dat er nog een hele nieuwe pagina achteraankwam, wennen zo'n nieuw forum!!;)

  9. #114
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    [quote="kellybelly"]het staat ook bóven ieder berichtje hoor ariane.. :-P Maar ik ben het wel met je eens, zie ze ook liever ]

    Ja, dat had ik ook al gezien, maar toch..tis altijd leuk omde avaters te bekijken en dan de persoon te herkennen aan zijn prentje ;-) en dan lees je nog eens iets zoals: aha die persoon heeft zo veel berichten en hij s aangemeld vana die datum...enz :-P
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  10. #115
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Pff, hoop gepost hier
    Ik zit momenteel niet thuis, maar op een enorm trage verbinding te werken dus alleen al het openen van deze 4 nieuwe pagina's kostte me al een hoop tijd. Laat staan alle instellingen gaan aanpassen.

    Dit subforum (aankondigingen) heeft andere instellingen dan de andere forums, met de overzetting van de oude naar de nieuwe zijn er daardoor wat functies gewijzigd (ik weet ook niet precies waarom/hoe/wat, maar kan dit wel terugzetten als ik sneller internet heb.)

    Met ava's rechts, lees je eerst het bericht en dan zie je wie het geschreven heeft, eigenlijk wel heel er leuk, omdat je zo minder 'bevooroordeeld' aan een bericht begint

    Met de overgang van de oude layout naar deze layout is er INHOUDELIJK niets gewijzigd, dus alle topics zijn hetzelfde gebleven... Dit volgt in een latere fase van de 'omzetting' nog wel.

    De quote komt dus nog wel goed, de rest wat jullie noemden ook, maar de ava's blijven rechts
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  11. #116
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    :-( Ik vind t echt maar niks hoor, die ava's rechts..als ik iets lees wil ik sowieso eerst weten wie 't geschreven heeft, dan kan ik me beter "inleven" in wat de persoon schrijft.

    Maja, jij bent hier de baas hé ;-) Wie ben ik om te zeggen waar de ava's nu moeten staan...
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  12. #117
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Heeft bij mij niets met bevooroordeeld te maken, vindt de ava's rechts gewoon irritant, alle fora's waar ik op zit is het links, dus dat is iets wat gewoon gewend prettig kijkt. Heb dat stukje discussie schijnbaar gemist, anders had ik geheid tegen gestemd *clown* (damn mis hier echt de smiley's)

    Er zijn zeker een aantal verbeteringen, het direct kunnen posten met de reeks smileys ernaast is erg prettig. Maar verder is het nog niet een forum waar ik prettig op rondscheur. Heb hier toch echt langer nodig om te wennen.
    www.crystal-carving.com

  13. #118
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Ik vind het trouwens ook *uitermate* onhandig dat de avatars nu rechts staan. Kennelijk is hier al eerder over gediscuzeurd maar dat heb ik dan gemist, dus ik kan het niet laten om alsnog te melden dat ik het niks vind. ;-)Je ziet zo idd niet zo snel wie er een berichtje geplaatst heeft.....
    Ik sluit me bij Jossie en Marja aan. Wil ook graag melden dat ik het niets vind.
    Mijn BBC code staat uit :-( Hoe zet ik die aan?
    Ik had zo graag vet onderstreept willen schrijven: de avatars rechts vind ik niets.
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  14. #119

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Valt me wel op dat niemand hier smily's neer kan zetten in dit topic behalve Eveline hahahahaha. Hoe DOE je dat?? :-)))))

  15. #120
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ik vind de avator rechts staan ook maar niets...
    Ik zie ook liever eerst wie post... Ik ga nu ook automatisch eerst rechts kijken voor 'k begin te lezen. pfrrt

Pagina 8 van de 22 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •