COOL!!dus eigenlijk was ik heel behulpzaam stout (dat dat bestaat )
COOL!!dus eigenlijk was ik heel behulpzaam stout (dat dat bestaat )
Jippie, de smileys en onderschriften werken hier weer gewoon
De onderschrift-foto's zijn trouwens wel enorm, wel mooi, maar niet heel erg praktisch.
Nu met onderschrift hoef ik niet eens meer naar rechts te kijken om te zien wie wat geschreven heeft
Op de layout na, is nu alles gefixt, nietwaar?Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Ja! Goed gedaan Eef!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ow.. als we nou een langere avatar mogen.. dan wil ik mijn onderschrift wel neerzetten als avatar
Kan 'm nog wel iets laten krimpen ook..
Even testen of mijn onderschrift het doet Test...test...
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Even een vraag; waarom is "Google [Bot]" steeds bezig met het 'lezen' van berichten in de diverse fora?
Mijn onderschrift is inderdaad vrij huge maar *zucht* wat heb ik toch knappe paardjes (*zoek heel arrogant kijkende smilie )
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Deze??? ---->
Ik was één van de mopperaars in het begin, maar na wat uitproberen en proefposten op het test-topic, was ik al gauw om. Ik ben helemaal tevreden = voor mij mag 't zo blijven hoor. En de ava's rechts.. prima zo.
(Als je van links naar rechts leest, zie je toch vanzelf de Ava ) )
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Zou er meer doorkunnen, maar mag eigenlijk nog veel arroganterOorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
Ach als je jezelf niets vind ben je ook niks zeggen ze
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Zoals je zelf al zegt, ik vind die ava´s rechts prima, geen punt, maar die grote onderschriften véél irritanter!! Ik wil m´n eigen knollie best de hele dag zien, maar niet die van een ander
Verder vind ik het kleur verschil tussen topics met nog niet gelezen berichten en de al wel gelezen topics lastig te zien op laptop, dat vind ik nogal irri.
Hihihi en dat zegt zij.. met die mega-ticker onder in beeldmaar die grote onderschriften véél irritanter!!
huh?! Is dit nu de definitieve lay out dan? Zo wit....en die quotes kun je bijna niet zien, of ligt dat aan mij
Vond dat blauwe leuker..en overzichtelijk...deed me een beetje aan t ouwe forumpje denken
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Hmm ik heb totaal geen behoefte om onbevooroordeeld de berichten te lezen. Het is nou eenmaal een feit dat het heel wat uitmaakt wie wat schrijft. Als Jossie bijvoorbeeld iets schrijft over de kwaliteit van kuilvoer, dan weet ik dat het een zinnig stukje tekst is en dat ik het serieus kan nemen. Als jij zelf ergens een tip geeft om de driving game te verbeteren, weet ik dat het een zinnige tip is. Als iemand die net komt kijken een tip geeft over de driving game, weet ik dat ik het met een korreltje zout moet nemen.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Kortom; het is juist fijn om te weten wie iets post, want dan weet je in welke context je iets kunt plaatsen.
Als er kennelijk toch nog veel mensen zo'n moeite hebben met die ava's rechts, kun je er dan misschien niet een poll over houden? Of het zodanig maken dat iedereen het zelf zo kan instellen als hij wil?
Is het bij jou wit dan? Bij mij lichtblauw, en de quotes staan in een grijs kader.Oorspronkelijk Geplaatst door Horsefreakje
Zou het in België anders zijn?
Bladwijzers