Nee hoor hier is het wit, en de quotes...die zijn ook wit
Vanmorgen was 't nog de andere lay out..deze die jij beschrijft..
ja zou wel eens goed kunnen, Belgjes moeten toch altijd weer net iets anders zijn dan de Hollanders
Nee hoor hier is het wit, en de quotes...die zijn ook wit
Vanmorgen was 't nog de andere lay out..deze die jij beschrijft..
ja zou wel eens goed kunnen, Belgjes moeten toch altijd weer net iets anders zijn dan de Hollanders
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Raar hoor, bij mij is het de hele tijd al lichtblauw!
Heb je zelf niks veranderd aan de instellingen van je pc?
Nee...denk ik toch...vanmorgen zat ik nog op de andere pc, dusja...ik ga ff kijken hoor, zo terug
Want ik vind dit witte al helemaal niks Doet me denken aan zo'n modern en kaal huis!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Terug...ik kan de lay out iig niet veranderen
EVELIIIINE!!
Groetjes
Ariane xxx
Is het normaal dat je geen waarschuwing krijgt als je een PB hebt?
Ik zie dat nu alleen nog in mijn email maar op het forum zelf krijg ik geen verwittiging.
Daar had Trea volgens mij ook last van....kijk even of je een pop-up blokkering hebt aanstaan Kim Zo ja moet je die uitschakelen en dan doet het het weer denk ikOorspronkelijk Geplaatst door skey
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ja die had ik ook die blokkering...
maar kan Ã*emand mij helpen deze *#"x* lay out te veranderen??
Groetjes
Ariane xxx
Ik zou niet weten hoe ik die pop up bockering moet uitzetten. Iemand daar verstand van?
Heb je internet explorer? Dan zit het onder extra --> pop up blockering en dan aan of uit zetten (uit dus in jouw geval )Oorspronkelijk Geplaatst door skey
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Nope, sorry. Ik heb firefox...en een mac, dus daar zit het weer ergens anders.
Ik zal eens gaan zoeken.
Aangezien Jossie nu genoemd wordt; ik gebruikte de zoekfunctie wel eens om te kijken of bv Jossie onlangs wat geschreven heeft over voer-gras -ziekten . Heb zojuist gemerkt, dat dat niet meer kan, door iemands profiel aan te klikken (?) . (en dan "alle berichten"). Jammer...Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Kan nog wel hoor In een profiel staat naast het persoonlijke verhaaltje: "Totaal aantal berichten: | Zoek berichten gebruiker"Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
En dan dus op zoek berichten klikken
Surrender to fun!
jeetje dit is even wennen
visconti....
Ik heb ook firefox. Je vind de pop-up blokker onder; extra/opties/pop-upvenster blokkeren. (boven in je balk)Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Ik heb het gevonden Trea, bedankt.
Ik heb nog een vraagje over de google bots die hier constant online zijn. Zal wel een blonde vraag zijn hoor maar ik wil het toch graag weten.
Wat doet die bot juist?
Waarom leest hij in de topics?
En vooral, waarom staat er soms dat de bot in het profiel van iemand leest?
Bladwijzers