In dit geval mogen ze van mij helemaal niet komen haha.
In dit geval mogen ze van mij helemaal niet komen haha.
www.crystal-carving.com
Hahaha, goed idee.
Ach maakt niet uit. Ik moet me nu toch echt gaan verder klaar maken want anders kom ik nog te laat.
Doeiz!
De internet-meneer is al 24 minuten te laat! Mooi is dat
Zeg moest jij niet opschieten Kim, zo kom je nog te laat!
Gewoon al een uur te laat!!!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Typt heerlijk op zo'n forum wat offline is, ha ha ha ha.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Oh wacht, daar kom ik dus nu pas achter...
Ik zat al te kijken, doe ik iets verkeerd?? Maar oke, ik snap het, ja ik weet het ik ben nogal traag van begrip
Wie zijn eigen weg loopt, zal nooit verdwalen
And where back
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ik had dit gisteren niet gezien en schrok me vanmorgen een hoedje toen ik het offline zag staan. Gelukkig kwam Eveline even online en heb ik het kunnen vragen Ik heb mijn tijd nuttig doorgebracht door met de trailer naar de keuring te gaan! Blij dat het forum weer werkt en het vertrouwde balkje er weer staat!
ben 't best goed doorgekomen!!
Amper 1 aanval gekregen en nauwelijks last gehad van afkickverschijnselen
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Hihi, was al weg toen je dit schreef.Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Maareh, ik zie net dat de uren op het forum bij mij niet kloppen.
Er staat 9u2 bij mijn eerste bericht, dat zou 8u02 moeten geweest zijn. Ik zal waarschijnlijk wel een instelling moeten aanpassen, maar welke hè?
Hmmm, dat is raar... Ik zie alle tijden wel goed.
Je kan in je gebruikerspaneel (instellingen) onder Forum opties, de tijdzone controleren en kijken of zomertijd aan staat.
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Ja, de balk is er weer!! Ziet er weer vertrouwder uit!
Nou de Avatars nog naar links...... Je kúnt het Onno!! Ik geloof in je .
Ik kan het wel, alleen is niet zeker of dat wel gebeurtOorspronkelijk Geplaatst door lila
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Nee Onno asjublieft plaats die ava's weer links
Het zal heus niet zoveel opvallen Maar het zal wel weer een stuk vertrouwder zijn!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Bladwijzers