Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 30 van de 30

Topic: Level 2 met Amigo.... gehaald :-)

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: Level 2 met Amigo.... gehaald :-)

wow gaaf zeg! GEFELICITEERD!!!

Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

He Els, wat super zeg. Gefeliciteerd
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Gaaaaaaaaaaaaaaaaf super gefeliciteert Els en Amigo
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Supergoed Els, EIhhhhhhndelijk!

Gefeliciteerd voor jou en je mupke

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Thanks so much voor de felies allemaal. Ik zit hier nóg steeds op de roze wolk !

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sannie
    Cool zeg, gefeliciteerd! Volg je met Amigo eigenlijk puur het Parelli programma of mix je er ook bijv. Irwin in? En als je dat doet, kun je dan specifieke punten aangeven waarbij je met Parelli vastloopt en hoe dat dan op een iets andere manier opgelost kan worden? (beetje lastige vraag misschien, sorry)
    En ik ben wel heel benieuwd wat je gekozen hebt als zelfbedachte opdracht?
    Sannie, Irwin begrijp ik nog niet helemaal, maar ik hoop daar in september verandering in te brengen (kijken zonder paard). Ik heb wel voedselbeloning gebruikt, dáár waar ik dat passender voor Amigo vond . Foei, foei, foei

En als zelfbedachte opdracht zou ik Amigo @L hebben laten zitten en dan met CS de extreem Friendly hebben gedaan. Terwijl ik helemaal om hem heen zou lopen, al Extreem-Friendliend . Helaas is die taak eruit..

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Gefeliciteerd!!!!!
    (Enneh Sannie, die zelfbedachte opdracht was in het oude L2, in het nieuwe is dat verdwenen. Mooi balen want ik had een keigave opdracht gefilmd, maar tegen de tijd dat ik de rest wilde filmen, had ik die dus niet meer nodig. )
    Nu word ik natuurlijk nieuwsgierig Marja! Mag ik weten , wat jÃ*j gedaan zou hebben ??? Grz ! Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Gefeliciteerd!! Wát een prestatie, goed van jullie zeg! Respect vanuit Alkmaar richting NvhL .

Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006

Super! Gefeliciteerd!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Nou niet eens gedaan *zou* hebben, ik had het al gefilmd!
    Ik had er eigenlijk 4 in 1.

De eerste was dat ik met een touwtje om Atli's nek en met CS in mijn hand. door het water scheurde met Atli: aan de ene kant erin, aan de andere kant eruit. Zadelloos, uiteraard. Ik hou niet van natte zadels.
    Dan halthouden, achterwaarts (zonder handen te gebruiken) weer het water in, weer naar voren, een rondje om de wereld (keertje achterstevoren gaan zitten en weer terug, en vervolgens deed ik mijn schoenen aan terwijl ik op Atli bleef zitten. Erg lollig allemaal. En dat staat dus ergens op film, al 3 jaar ofzo.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

goed Els!
    Ik dacht dat je die wel allang zou hebben....was ik zelfs nog eerder

Geniet er maar van want de status van level 2 GEHAALD is wel even wennen
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Wauw, gefeliciteerd Els!!! Sorry dat ik het nu pas lees...
    Echt helemaal hardstikke verdiend!
    Ik herinner me nog wel jouw foto van je L1 examen met David Lichman... dat is al een tijdje terug

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    De eerste was dat ik met een touwtje om Atli's nek en met CS in mijn hand. door het water scheurde met Atli: aan de ene kant erin, aan de andere kant eruit. Zadelloos, uiteraard. Ik hou niet van natte zadels.
    Dan halthouden, achterwaarts (zonder handen te gebruiken) weer het water in, weer naar voren, een rondje om de wereld (keertje achterstevoren gaan zitten en weer terug, en vervolgens deed ik mijn schoenen aan terwijl ik op Atli bleef zitten. Erg lollig allemaal. En dat staat dus ergens op film, al 3 jaar ofzo.
    Whihihi, jaaa, dat was een mooie taak! Wel vaak over moeten filmen, maar uiteindelijk erg cool geworden. Maar het meest 'innovatief' vond ik toch het schoenen aantrekken zonder zadel op je paard
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    Sannie, Irwin begrijp ik nog niet helemaal, maar ik hoop daar in september verandering in te brengen (kijken zonder paard). Ik heb wel voedselbeloning gebruikt, dáár waar ik dat passender voor Amigo vond . Foei, foei, foei
    Toch niet toevallig op de 8ste? Dan ga ik ook een dagje Irwin kijken zonder paard

En voedselbeloning heb ik er ook ingestopt om het 'los' en sowieso dingen aan mij te geven erin te krijgen, vind ik niks foei hoor, vind ik gewoon een stukje communicatie zolang het maar communicatie blijft en geen motivatie wordt.

En Marja, denk je dat jouw extra taak compatible is met het nieuwe forum ? Ben groot fan van paarden die niet denken dat ze een kat zijn, zoald Pathos en gewoon wél door water gaan.

Wist idd niet dat 't examen was veranderd . Wel jammer, die extra taak vond ik juist zo leuk bedacht.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ja en die extra taak past juist ook zo goed bij de opzet van het nieuwe L2: use your imagination! Jammer idd dat die eruit is.

Geen idee hoe ik het op het forum kan zetten, ik zal hem zelfs eerst nog moeten opzoeken...

Mocht Eveline hem nog hebben dan heeft ze bij deze mijn toestemming om hem te plaatsen, mocht ze de behoefte voelen.

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Jaaa, haha, dát klinkt wel heel gaaf Marja . Ja, echt héél jammer, dat ze die imagination taak eruit gehaald hebben ... En Anroomy: er zitten op dit forum nog een paar mensen, die eigenlijk de L2 allang officieel hadden kunnen maken . Het is alleen zo'n enorm gedoe, dat filmen en opsturen. Wat dat betreft, kan je de officiele assessment beter op een cursus doen... Kan het direct over als het niet goed is en zien ze nog een iets door de vingers (heb ik gehoord ). Grz Els
    [size=99px]PS:Evi, je neemt toch hopelijk wel je L2 band mee als je naar MC gaat? [/size]
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Jullie hadden level 2 al jaren.
    Maar niemand had het erkend.
    Nu eindelijk wel!
    Helemaal hartstikke totaal gefeliciteerd!
    You were there years ago!
    And you know it.

May the horse be with you!

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten