wow gaaf zeg! GEFELICITEERD!!!
wow gaaf zeg! GEFELICITEERD!!!
He Els, wat super zeg. Gefeliciteerd
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaf super gefeliciteert Els en Amigo
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Supergoed Els, EIhhhhhhndelijk!
Gefeliciteerd voor jou en je mupke
Thanks so much voor de felies allemaal. Ik zit hier nóg steeds op de roze wolk !
Sannie, Irwin begrijp ik nog niet helemaal, maar ik hoop daar in september verandering in te brengen (kijken zonder paard). Ik heb wel voedselbeloning gebruikt, dáár waar ik dat passender voor Amigo vond . Foei, foei, foeiOorspronkelijk Geplaatst door sannie
En als zelfbedachte opdracht zou ik Amigo @L hebben laten zitten en dan met CS de extreem Friendly hebben gedaan. Terwijl ik helemaal om hem heen zou lopen, al Extreem-Friendliend . Helaas is die taak eruit..
Nu word ik natuurlijk nieuwsgierig Marja! Mag ik weten , wat jÃ*j gedaan zou hebben ??? Grz ! ElsOorspronkelijk Geplaatst door Marja
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Gefeliciteerd!! Wát een prestatie, goed van jullie zeg! Respect vanuit Alkmaar richting NvhL .
Super! Gefeliciteerd!
Nou niet eens gedaan *zou* hebben, ik had het al gefilmd!
Ik had er eigenlijk 4 in 1.
De eerste was dat ik met een touwtje om Atli's nek en met CS in mijn hand. door het water scheurde met Atli: aan de ene kant erin, aan de andere kant eruit. Zadelloos, uiteraard. Ik hou niet van natte zadels.
Dan halthouden, achterwaarts (zonder handen te gebruiken) weer het water in, weer naar voren, een rondje om de wereld (keertje achterstevoren gaan zitten en weer terug, en vervolgens deed ik mijn schoenen aan terwijl ik op Atli bleef zitten. Erg lollig allemaal. En dat staat dus ergens op film, al 3 jaar ofzo.
goed Els!
Ik dacht dat je die wel allang zou hebben....was ik zelfs nog eerder
Geniet er maar van want de status van level 2 GEHAALD is wel even wennen
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Wauw, gefeliciteerd Els!!! Sorry dat ik het nu pas lees...
Echt helemaal hardstikke verdiend!
Ik herinner me nog wel jouw foto van je L1 examen met David Lichman... dat is al een tijdje terug
Whihihi, jaaa, dat was een mooie taak! Wel vaak over moeten filmen, maar uiteindelijk erg cool geworden. Maar het meest 'innovatief' vond ik toch het schoenen aantrekken zonder zadel op je paardOorspronkelijk Geplaatst door Marja
Toch niet toevallig op de 8ste? Dan ga ik ook een dagje Irwin kijken zonder paardOorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
En voedselbeloning heb ik er ook ingestopt om het 'los' en sowieso dingen aan mij te geven erin te krijgen, vind ik niks foei hoor, vind ik gewoon een stukje communicatie zolang het maar communicatie blijft en geen motivatie wordt.
En Marja, denk je dat jouw extra taak compatible is met het nieuwe forum ? Ben groot fan van paarden die niet denken dat ze een kat zijn, zoald Pathos en gewoon wél door water gaan.
Wist idd niet dat 't examen was veranderd . Wel jammer, die extra taak vond ik juist zo leuk bedacht.
Ja en die extra taak past juist ook zo goed bij de opzet van het nieuwe L2: use your imagination! Jammer idd dat die eruit is.
Geen idee hoe ik het op het forum kan zetten, ik zal hem zelfs eerst nog moeten opzoeken...
Mocht Eveline hem nog hebben dan heeft ze bij deze mijn toestemming om hem te plaatsen, mocht ze de behoefte voelen.
Jaaa, haha, dát klinkt wel heel gaaf Marja . Ja, echt héél jammer, dat ze die imagination taak eruit gehaald hebben ... En Anroomy: er zitten op dit forum nog een paar mensen, die eigenlijk de L2 allang officieel hadden kunnen maken . Het is alleen zo'n enorm gedoe, dat filmen en opsturen. Wat dat betreft, kan je de officiele assessment beter op een cursus doen... Kan het direct over als het niet goed is en zien ze nog een iets door de vingers (heb ik gehoord ). Grz Els
[size=99px]PS:Evi, je neemt toch hopelijk wel je L2 band mee als je naar MC gaat? [/size]
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Jullie hadden level 2 al jaren.
Maar niemand had het erkend.
Nu eindelijk wel!
Helemaal hartstikke totaal gefeliciteerd!
You were there years ago!
And you know it.
May the horse be with you!
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Bladwijzers