Jippieee...ik mag het zeggen...eindelijk...![]()
Een tijdje terug deed ik een oproep hier voor foto's van mensen welke bitloos paardrijden. Nu wel hiervoor was het.
Mijn dank voor de gene die foto's gestuurd hebben!!
We hebben veel overleg gehad een site opgebouwd en vandaag gaan we definitief de lucht in en je kan LID worden.
Van een diverse mensen heb ik foto's gekregen, een aantal staan op de site, zij krijgen via de site beheerder nog een berichtje. Of heeft het misschien al gehad? Anders nogmaals dank namens mijzelf, tenslotte heb ik de oproep gedaan.
Alle informatie kan je vinden op de site.
We hopen diverse activiteiten te gaan organiseren voor leden. In het begin zullen dit demo's zijn. In welke vorm dan ook, wel allemaal bitloos natuurlijk. Zowel onder het zadel, als mennen, lange lijnen, enz..enz..
Op horse event zijn we in elk geval met mennen aanwezig naw op zaterdag, dan is het de mendag. Op paard en koets zullen we ook zeker een poging wagen om een bekende menner over te halen om bitloos te proberen. Zoiets als vorig jaar ook gedaan is...
Ook gaan we een soort van hoofdstellen bank opzetten, alleen voor leden, hier kan je een hoofdstel aanvragen om te testen of het geschikt is voor jou en je paard. Deze kan je voor een bepaalde tijd lenen is het niks dan probeer je een ander net zo lang totdat je iets hebt gevonden wat helemaal jou "ding" is. Zodat je geen verkeerde aankopen hoeft te doen, of bang bent geld uit te geven aan iets wat misschien helemaal niet geschikt is voor jou en je paard/pony zodat je een wel overwogen aankoop kunt doen.
Deze hoofdstellen bank is nog niet van start, nog in oprichting, mochten er mensen zijn die een hoofdstel over hebben, er vanaf willen of beschikbaar willen stellen kunnen zich melden via de site. Als we het eens kunnnen worden over het verkoop bedrag dan komt het hoofdstel in de leenbank terrecht.
We zoeken diverse soorten hoofdstellen van een touwtje tot hackamore van een bosal tot crossrope, een zo'n breed mogelijk assortiment.
Dus voelt iemand zich aangesproken en wil graag LID worden, meld je dan nu aan!! Zodat we in de toekomst veel leuke dingen kunnen gaan organiseren.
groetjes namens
Het bestuur van de NVBP
Bladwijzers