Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 25 van de 25

Topic: [L1] wat vraagjes over porcupine

  1. #16
    Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    1.987

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    Dat vroeg ik me ook af! Want als je stopt , stopt je paard ook. Ik bedenk meestal hoeveel pasjes ik wil en probeer dan als ik bij fase 4 zat naar minstens fase 2 terug te gaan.

  2. #17
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    hm, voel me niet bepaald expert, maar ik reageer toch even. Stel dat je bij de porcupinegame 4 passen wil vragen en je paard reageert bij fase 3, dan ga je meteen terug naar fase 1 voor de overige 3stapjes. Staat je paard bij fase 1 weer stil dan bouw je de fases weer gewoon op. Altijd weer bij fase 1 beginnen, niet bij fase 2.
    Wat bedoel je met "stoppen"? Je stopt de porcupinegame met friendlygame. aaien dus. Niet gewoon je hand weghalen en klaar. Het is de bedoeling dat je paard "follow a feel" leer. Druk weglaten en aaien is dus het stopteken.

  3. #18
    Actief Forumlid werner's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2004
    Locatie
    Duffel (België)
    Berichten
    164

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    Bedankt Sandra. Je had gelijk Naepir - Naepir is expert

    Ik bedoelde met stoppen inderdaad ophouden met de druk uit de desbetreffende fase. Ik doe erna altijd friendly.

    Thanks.
    Als je altijd doet wat je gedaan hebt, krijg je altijd wat je gekregen hebt...

    Mensen die ergens in slagen zijn dromers die hebben blijven doorzetten...

  4. #19
    Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    1.987

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    Ik doe ook altijd friendly erna hoor .

  5. #20
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.329

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    Je laat je paard wijken zoveel stapjes je zelf wil, maar je bouwt het heel langzaam aan op. Dus eerst na één stapje stoppen, gaat dat goed op fase 1 of 2, dan een stapje meer vragen tot dat ook op fase 1 of 2 gaat en zo door. Voor de rest heel duidelijk wat sandra zei.

    xxx julie

  6. #21
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    He, in de laatste savvy magazine uit Engeland stond een heel artikel over bijten. Erg interessant! En heeft mij ook weer aan het denken gezet.

    Als ik er de tijd voor heb, zal ik het stukje overtypen. Er stonden o.a. 3 redenen in waarom je paard bijt. En wat je eraan kan doen... Al zijn die tips meestal niet meer dan: speel de 7 games en krijg meer Savvy...
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #22
    Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    1.987

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    Ik ben nu (nog steeds) bij de porcupinegame. Opzich gaat het wel goed en Jeppe reageert soms al bij fase 1 maar echt perfect gaat het nog niet. Soms moet ik nog een hoge fase gebruiken en hij stapt nog vaak met zijn voorhand naar me toe als zijn achterhand moet bewegen. Maarja, het probleem is dat hij er strontchaggerijnig van wordt . Ik wissel wel af met stukjes draven, over een hindernisje lopen en we gaan ook nog gewoon rijden maar als we nu porcupine gaan doen legt hij zijn oren in zijn nek en gaat schijnbijten enzo. Ik ga dan gewoon door, maarja, als hij het zo stom vindt worden.....

    Dus mijn vraag is of ik al naar de 3e game door kan gaan terwijl de 2e nog niet perfect gaat. Want iets nieuws leren vindt hij wel heel leuk.
    Of moet ik gewoon nog even doorbijten. Of misschien kan ik het voor hem leuker maken om de porcupine te doen. Ik ga wel steeds op zijn lekkere plekje kriebelen als het goed gaat en ik doe da ook wel heel blij .

  8. #23
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    Ik zou wel doorgaan als ik jou was hoor! Het hoeft echt niet helemaal perfect te gaan voordat je doorgaat. Borus kan soms ook een middelvinger opsteken bij de porcupine en heb ik ook wel een hogere fase nodig (vooral op zn neus, dan wil ie me opeten)
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  9. #24
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.329

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    Je moet bij level 1 nog heus niet perfect zijn hoor, je mag gerust fase 2 of 3 of 4 gebruiken. Het is pas in level 2 dat je de games moet gaan winnen en dus op fase 1 al die dingen moet kunnen uitvoeren. Dus gewoon lekker doordoen en je komt er wel !

    xxx julie

  10. #25
    Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    1.987

    Re: [L1] wat vraagjes over porcupine

    Ja, dat las ik gister in een examen voor level 1. Leuk is dat om te lezen. Je leert er ook best veel van om naar de criteria van dat examen te kijken.
    Maar dan gaan we gewoon lekker door .

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •