Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Yoyo op een andere manier?

  1. #1
    Tibbe
    Guest

    Yoyo op een andere manier?

    De yoyo is nogal een probleem bij mijn Fries.

    Bij fase 1 blijft ze gewoon staan en weet (nog) niet wat ze moet doen, bij fase 2 echter merk ik dat ze op het punt staat zich af te sluiten van alles wat ik doe als ik daar te lang mee doorga of verder ga. Sowieso is ze wat moeilijk met dingen die ze nog niet zo goed kan dus doe ik dan iets wat ze wel kan en dan is het weer goed. Maar ik kan dus absoluut niet verder dan fase 2.

    De drivinggame gaat achterwaards wel goed; maar zodra ze buiten je bereik komt weet ze niet meer wat te doen. Meestal verleng ik me arm dan dus met de stick (dat is immers het doel van dat ding) dat helpt tot ze ook buiten het bereik van de stick is. Opzich al een prima afstand maar zonder die stick doet ze geen stap meer.

    Iemand nog een andere manier om yoyo's uit te voeren? Langs de bakrand helpt trouwens ook niet, ze blijft zich hetzelfde gedragen.

  2. #2
    Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Locatie
    Nieuwdorp
    Berichten
    6.105
    Dagboek Berichten
    48

    Re: Yoyo op een andere manier?

    Je kunt de yoyo ook niet op het hoofd doen. Voor veel paarden is dat to much. Dan doe je wel de beweging met je vinger als fase een. Vervolgens gebruik je je stick en de richt je op de borst.

  3. #3
    Tibbe
    Guest

    Re: Yoyo op een andere manier?

    Precies waar ik nu ook mee bezig ben, moet zeggen dat ze op die stick wel echt heel goed reageert en dus maar gewoon rustig aan kijk hoe goed ze het oppakt, dankjewel in ieder geval!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •