Hé!!! Dat is een ander iets als wat ik vanmiddag zag!!!Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
Wat voor leuks gaat daar nou uiteindelijk komen ?
Hé!!! Dat is een ander iets als wat ik vanmiddag zag!!!Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
Wat voor leuks gaat daar nou uiteindelijk komen ?
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ik zie geen kruisje...
Kim,dat kruisje is nu al vervangen door NH forum op de balk Trea en Karianne staan er nu wel bij,die ontbraken. Ik vind het wel raar dat de 3 Tinkers van Quinzy erop staan.
Nee hoor aspen. .het kruisje staat er nog.. en jossie.. het klopt hoor, dat er nu wat anders onder vandaan komt
En aspen.. waarom is het raar dat de tinkers van Quinzy erop staan?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ze staan er alledrie op,zij staat er dus 2x in,vind ik een beetje onrechtvaardig t.o.v de rest . Ahja,nu zie ik het kruisje ook,het staat eronder nu. Ik mag niet meer te lang opblijven
Ach.. het zijn toch prachtige paardjes? Ik heb daar niet zo'n last van hoor...niet iedereen kan er in... er zijn er zat die er nog nooit in gestaan hebben en zat die er al tijden in staan... Bruut en ik hebben er LANG ingestaan.. nu is het de beurt aan anderen.. de banner zal vast niet voor altijd en eeuwig zo blijven...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Hihi, voor alle mensen die jaloers of teleurgesteld zijn dat hun paard er niet in staan: lever maar een mooie foto aan (exact 80px hoog) met mooie, heldere kleuren (zoals Jess deed). Ik pak normaal voor een nieuwe bovenbalk de foto's uit het topic hierover, of avatars van mensen. Maar de meeste avatars zijn van te lage kwaliteit, of net geen 80px hoog en dan past het dus niet...
Bij de volgende bovenbalk-update heb ik dan weer keuze uit een serie mooie fotoos
Hoe meer mooie foto's, hoe sneller de balk weer aangepast wordt!
Kruisje is trouwens alleen zichtbaar in internet explorer, ik houd jullie nog ff in spanning
als ik op dat kruisje click
dan kom ik gewoon in de equiplay shop
of had ik dat niet mogen zeggen?
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Ben blij dat ze goed zijn.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Leuk, er staat er ook 1 van mij tussen.
Wat lijkt het me moeilijk om uit al die foto's een keuze te maken. Er zijn zoveel mooie paardjes/foto's....
Misschien, als er eens veel tijd is, een banner met automatische wisseling van foto's? Is eenmalig veel programeerwerk, maar daarna geen omkijken naar. En dan kan meteen niemand jou de schuld geven als er bepaalde paardjes vaker op komen dan andere. Is dan de schuld van de computer .
Ik vind wel dat jullie veeeeeel tijd en moeite stoppen in dit forum en dat wij, gebruikers, soms wel veel zeuren. Maar ik denk ook dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat wij jullie hier erg dankbaar voor zijn.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Het kruisje is weg en is nu verandert in een banner van Equiplay of Lucky Leather Erg handig!
Tadaaa! De nieuwe WISSELBANNER is klaar
In elk geval tot 10 september zullen jullie steeds wisselende banners zien bovenaan het forum.
Voor degenen die ook hun bedrijf willen promoten, of die graag een hele maand HUN paard op de wisselbanner willen hebben neem ff contact met mij op via PB.
Hihi en ook de Ghost van Nienke schuift voorbij. Dit is nou eens geen storende manier van reclame op site's. Want op sommige commerciele fora's is het echt irri de reclame's die er staan. Dit zijn mooie bannertjes.
www.crystal-carving.com
Wow, reclame op het forum! Goed idee, kun je geld mee verdienen!
Voor het overige sluit ik mij hierbij aanIk vind wel dat jullie veeeeeel tijd en moeite stoppen in dit forum en dat wij, gebruikers, soms wel veel zeuren. Maar ik denk ook dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat wij jullie hier dankbaar voor zijn.
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Bladwijzers