Ik ben blij dat die dingen niet bewegen. Want dat vind ik het irritanste aan reclame op een website, dat het BEWEEGT en zo storend mijn aandacht trekt !
Ik ben blij dat die dingen niet bewegen. Want dat vind ik het irritanste aan reclame op een website, dat het BEWEEGT en zo storend mijn aandacht trekt !
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
bannertje Equaide is in de maak....vind het een erg leuk idee, en idd zolang ze stilstaan is er niks aan de hand. Op bokt was eens een banner die flikkerde echt mega irritant, zo erg en met felle kleuren dat een epilepticus er een aanval van zou kunnen krijgen. Dat heb ik ze toen gemaild en zowaar het werd aangepast. Hadden ze niet bij stilgestaan.
Ja, dat had ik al voorzien. Bewegende banners zijn mega-irritant. Vandaar dat er op het forum alleen rustige, stilstaande banners komen. Die van Nienke valt al genoeg op door zijn kleur
.. je had alleen formaat regels opgegeven... geen kleurrestricties
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
hmpf.. nu zie ik tóch een bewegende banner.. da'vin'k nou erg jammer..
Het was ergens al een keer gevallen, maar ik krijg mn foto´s niet zichtbaar in mn profiel.
Het al meerdere dingen geprobeerd. Waar kan dat aan liggen?
.. als het goed is heb je een mail ontvangen! Iets met gewijzigde server!
e-mail of pb?
Alles doet het verder wel zoals het hoort, alleen die niet. Ik zal nog eens kijken.
e-mail!
Staan er cijfers binnen of vlak na de img-tag> ( [img])?? Dan die even weghalen!
Ik zal mn mail gelijk f checken. Heb wel de cijfers weggehaald, maar dat helpt niet.
hmm.. ik zie nu dat er in mijn profiel ook eea niet klopt.. zal vanmiddag thuis de mail nog eens nalezen!
Pfffffff............ik dacht al dat het aan mij lag, zo op de maandagochtend
De mail heeft niets te maken met je profiel, die is voor mensen die niet meer op het forum konden komen wegens een gewijzigd ip-adres.
De enige knipperende banner die er nu staat is van de NH-dag, omdat ze eigenlijk 2 banners wilde, maar ze hadden al deze banner gemaakt (voor bokt en andere plaatsen). Ik heb hiermee een eenmalige uitzondering gemaakt van mn eigen regels
Wat betreft de foto's in profielen: volgens mij heeft niemand werkende foto's in zn profiel, dus daar is iets misgegaan in de instellingen. Ik ga er even naar kijken!
Dank je wel!!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Nou, dat is nog lastiger dan verwacht. Geen kwestie van 'even een knopje aanzetten' dus
Ik ben op zoek geweest naar een manier om ze weer te geven, net als op bokt, maar nog niet gevonden. Zal nog eventjes duren dus voor de foto's weer werken
Bladwijzers