Yeah! Voor iedereen die nog steeds niet gewend is aan de nieuwe style (met avatars rechts) heeft Onno de oude forumstijl weer geinstalleerd
Subsilver dus, met de heerlijke, 'traditionele look' die jullie gewend waren
Yeah! Voor iedereen die nog steeds niet gewend is aan de nieuwe style (met avatars rechts) heeft Onno de oude forumstijl weer geinstalleerd
Subsilver dus, met de heerlijke, 'traditionele look' die jullie gewend waren
klopt het dat ik nu mijn knopje 'toon ongelezen berichten' boven aan de pagina kwijt ben?
*edit* In prosilver... in subsilver staat ie er wel?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
bij mij staat alles nog rechts.. en graag de knop 'ongelezen' weer terug!
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
He lekker, een oudererwets forum, zei de oude vrouw
May the horse be with you!
Ik mis ook plots de knop "ongelezen berichten"? Iemand een verklaring want waarschijnlijk kijken we er gewoon naast ofzo.
Ik ga snel eens kijken naar de oude stijl, en dan beslissen welke ik wil...denk dat ik het al wel weet.
Haaaaa ava's weer links! Fijn!
Ik laat hem lekker zoals die staat, Ava's rechts bevalt me wel erg goed. Leest rustiger ofzo...
jippieeeeee ava's weer links! Geweldig!
Dan heb je zeker niet de nieuwe stylesheet gekozen.Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
Zou je dat misschien iets anders kunnen formuleren? Tis toch echt niet zo dat wij deze expres weggehaald hebbenen graag de knop 'ongelezen' weer terug!
Euvel met die ongelezen berichten-knop/link-achtige in ProSilver gevonden en opgelost
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Dank je wel! Veel fijner zo!
Joehaaaaa ik vindt hem cool zo in het "oude" jasje. En kan lekker klooien met kleurtjes zie ik
Thanks guys, helemaal top weer gedaan, verwacht dat er nog wel 1 en ander aan geknutseld wordt, maar tot zover helemaal super
www.crystal-carving.com
Ik weet niet goed wat je bedoelt met kleurtjes, maar als je daarmee je tekstkleur bedoelt: dat kan ook onder ProSilver hoor
In principe is er geen functionaliteitsverschil, als er al verschil in zou zitten, dan zou ProSilver meer kunnen
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Misschien omdat ik altijd voor snelbericht kies Donald, en weinig met normaal posten, dat me dat nu pas opvalt haha.
Ach ik slaap nog half, maar boeien, vindt het super zo. Avatartje weer rechts, ben een tevreden mens.
www.crystal-carving.com
Ik heb nu toch gekozen voor subsilver.
Weet je waarom? Misschien hebben jullie er iets aan Eveline en Onno.
Bij subsilver kan je kiezen voor de optie: bekijk ongelezen berichten. (tuurlijk kan dat bij prosilver ook)
Maar bij subsilver hoe je niet elke keer terug naar de forum index te gaan om daar steeds opnieuw te moeten kiezen voor de ongelezen berichten. Je kan gewoon van uit het topic waar je inzit terug kiezen voor "ongelezen berichten"
Verder vind ik prosilver mooier, ookal staan de ava's daar rechts. Maar om deze functie die zo handig is kies ik toch voor sub.
Misschien is het mogelijk om dat nog aan te passen in pro?
Hihi, wil jullie geen extra werk geven hoor
Bladwijzers