Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: esther groen bij me thuis!

Actief Forumlid marjans's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006

esther groen bij me thuis!

nou heb ik effe geluk bij een "ongeluk"!! ik ben voor Miko op zoek naar een goed passend zadel. net als pasterza heb ik problemen met de rug van mijn haflinger. dus eens gemaild met esther. kreeg ik eergisteren een mail van haar dat ze vandaag eventueel wel langs zou kunnen komen omdat ze helemaal in het zuiden moet zijn. ik voel me hier in zuid limburg zo'n beetje afgesloten van alle mensen waar jullie "gebruik" van maken (waaronder elkaar, wim vonck etc) en vind dat jammer. en esther woont ook miles away...dus ik had zoiets van "die kan ik dus ook nooit naar miko laten kijken. "alle mensen die ik nodig heb wonen ver elders in het land". nou, nu heb ik dus het geluk dat ik haar vandaag naar miko kan laten kijken en advies kan vragen aan een professional!

EN DAAR BEN IK BLIJ MEE!!

(en ben natuurlijk zéér benieuwd wat hieruit gaat komen!!!!)
    leven is meervoud van lef

Re: esther groen bij me thuis!

Lekker zeg!
    Voor jou zit Wim inderdaad ver weg, en zijn lessen ook.
    Fijn dat Esther in de buurt is!

May the horse be with you!

Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006

Ik ben benieuwd! Hou ons op de hoogte! Wat moeten de Belgjes dan niet zeggen? Hier is geen enkele NHinstructeur en van boomloos hebben de meesten ook nog nooit gehoord en alle Nederlanders wonen ver weg

Aangemeld
    Jul 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Aspen
    Wat moeten de Belgjes dan niet zeggen? Hier is geen enkele NHinstructeur en van boomloos hebben de meesten ook nog nooit gehoord en alle Nederlanders wonen ver weg
    Tja, ik voel me soms ook meer belg als nederlander. Hier in het zuiden lopen ze ook achter wb NH. Ik ben bijna een rariteit in het dorp waardoor ik kom (b.v. "moet je kijken, dat paard heeft schoenen aan! hahaha!") Zie alleen maar "traditionals" om me heen. Ben blij dat we in elk geval nog een holistische dierenarts/bekapper in de buurt hebben, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik vind het gewoon jammer

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Maar wat zei Esther dan? ben benieuwd naar wat past
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Jul 2006

nou de boommaat van miko is 42/44... weet ik dat ook alvast want dat was me nog niet bekend. dat hij rond geribd en'"schoftloos" is was me wél al bekend. verder vond esther dat hij goede buikspieren had en daardoor ook zijn rug goed gebruikt (de heuvel in de wei??!!) ik heb in eerste instantie de massimo op zijn rug gehad maar vond dat een vreselijk lelijk zadel voor een haflinger! enorm robuust en zwart, overheerste miko helemaal. toen een guichard long distance korte model op zijn rug WAAUW sexy!! dus dat ook uitgeprobeerd en dat bleef wonderbaarlijk op zijn rug liggen, zonder veel te schuiven. schoof eenmaal met opstijgen maar op de rug zittend hoefde ik maar een beetje met mijn lijf te bewegen of het zette zich weer op de goede plek. toen wat gereden in de bak, miko werd er gewoon een beetje jolig van. ikzelf had wel pijn aan mijn billen want ik ben de barefoot gewend. dit zadel heeft wel een "zachte" zitting maar vergeleken dus met mijn cheyenne is dit nog erg hard. maar een mooi zadel. waauw!! nu is het dus sparen geblazen want deze zadels zijn niet de goedkoopste!

ik snapte niet hoe ik foto's hieronder geplaatst krijg dus heb ik die maar even bij het foto topic gevoegd. (voor de geïnteresseerden!)

Bladwijzers

Forum Rechten