Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Ervaringen rag-fork

Ervaringen rag-fork

Hoi,

aangezien ik sinds dit jaar echt veel last heb van JKK in mijn weide (lees: overal zie je nu rosetten en planten bloeien), heb ik zonet een rag-fork besteld en betaald.

Heeft er iemand ervaring hiermee en is dit echt een wondermiddel? Ik hoop van wel, want ik zou anders niet weten wat ik ermee moet aanvangen met al die JKK ...
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Forumlid eelste's Avatar
    Aangemeld
    May 2007

Re: Ervaringen rag-fork

Ja, wij hebben de rag-vork ook!!! Het is echt Je kunt hem niet alleen gebruiken voor JKK maar ook voor alle andere moeilijke planten zoals distels en zuring! Wij hebben allleen hele harde grond en mijn vader is niet zo voorzichting dus die heeft het voor elkaar gekregen die onwijs sterke en dikke punten een beetje krom te maken, maar eigenlijk moet je alles met een beetje zorgvuldigheid gebruiken. Laatst hebben ze JKK van wel 2 meter hoog eruit gehaalt met dat ding!
    Geduld, de windmolen wijkt nooit van zijn plaats om de wind te vangen.

Ik heb ook een rag-fork. Hartstikke handig ding!! Het kost ook haast geen kracht en alle rotplanten gaan er supermakkelijk uit. Je kan het ook inderdaad voor iedere plant gebruiken, das ook handig. Ik heb er al enorme oerwouden aan onkruid mee gesloopt en al iets van 10 kruiwagens met jkk afgevoerd

Ow en hier is ook een punt verbogen, geen idee hoe het kan, zo hard is de grond hier ook weer niet..
    Maar.. het goede nieuws: ook met verbogen punt kan je er uitstekend onkruid mee slopen
    Surrender to fun!

Wow, super om te horen dat het zo goed werkt. En je hebt niet veel kracht nodig? Dus ik zou dat perfect alleen kunnen? Zuring wordt trouwens gewoon afgemaaid, want een derde van mijn weide staat daar vol van , als ik dat er allemaal moet uithalen... Maar JKK moet er wel uit, zowiezo.
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Jkk moet zeker wel lukken denk ik
    Zuring is veel lastiger, dat is echt haast onmogelijk om er (met wortel) uit te krijgen, maar daar is al een oplossing voor dus
    Surrender to fun!

Bladwijzers

Forum Rechten