Ok mensen, ik loop al direct ergens tegen aan, Mijn merrie is super bang voor zwepen (daar zal ze wel vervelende ervaingen mee hebben). En ja ik kan haar geen ongelijk geven, de CS heeft de looks van een zweep, ondanks dat hij het niet is.
Ik kan dus lekker friendly bij haar zijn, maar zodra ik met dat ding aankom, gaat het mis. Voor haar neus, kijken, snuffelen ok, maar naast haar of poging haar er mee aan te raken gaat helemaal mis. Dan loopt ze weg. Houdt ik haar iets korter dan is totaal gespannen.
Ik zag al kort dat iemand anders dit ook had, maar die had wel enkele plekken die hij kon aanraken, ik kan helaas niets bij haar aanraken, zonder dat ze erg gespannen raakt en wegloopt.
Gister was dan ook geen succes. Heeft een van jullie dit ook gehad en hoe aangepakt. CS eerst weglaten of toch doorzetten? Zonder CS gaat het prima, zelf de porpucine game (beginstukje, we zijn nog niet zo ver )
Graag hoor ik jullie reacties.
*Zucht*, het leek zo makkelijk hahaha, maar moest gisteren ook wel lachen een giga boos kijkende merrie en stampvoeten, joh wat had ze de pee erin.
Mijn gevoel zegt dat ik de CS maar even moet vergeten voor nu, maar kan dat wel?
Bladwijzers