Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: smid is weer geweest :roll: meningen gevraagd.

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    41

Re: smid is weer geweest :roll: meningen gevraagd.

Dank je Trea, wat een uitgebreid antwoord.
    Ik ben trouwens nog aan het wachten op een mailtje van Fred. (hij heeft nogal een drukke week)

Tja, je hebt gelijk, die koten zijn niet echt duidelijk vanop de foto's. Hier en daar staat hij met een ander been op rust of hij is net een pas naar achter gegaan en laat één been maar half hangend waar het staat...

Ik ga vanaf nu de hoeven zelf heel erg regelmatig bijhouden en zou het dan kunnen dat de kwaliteit van de witte lijn verbeterd?

Voetje van Troy ziet er inderdaad heel goed uit.
    En ik ben blij dat jij het er positief vind uitzien. Je hebt ondertussen ook al een pak ervaring hierin. Liesbet en Lies vinden het ook goed lijken en die kennen er ook al heel wat vanaf. Wel een opluchting.
    Hopelijk kan Fred me hier en daar nog wat bijsturen en ik denk erover om de 4-daagse cursus bij hem te gaan doen.

Ik ga vanaf nu de hoeven zelf heel erg regelmatig bijhouden en zou het dan kunnen dat de kwaliteit van de witte lijn verbeterd?
    Dat is hoogst waarschijnlijk ja.
    Hopelijk kan Fred me hier en daar nog wat bijsturen en ik denk erover om de 4-daagse cursus bij hem te gaan doen.
    Als je het geld hebt; DOEN! Daarna voel je je veel zelfverzekerder om lekker aan de slag te gaan met Aramis.

succes!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Bovendien: beste bewijs van goede voeten: is goed gangwerk. En zoals Aramis beweegt: heeft hij voor de voor hém de goeie Nikes.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten