Oorspronkelijk Geplaatst door
nienke07
Marjans.. het enige wat ik doe, is reageren op jou..
Dit zijn jouw eigen woorden:
Ik vind niet dat Miko er beter op is gaan lopen en ik twijfel of ik goed bezig ben!
Je vraagt om advies.. dat geef ik je, dat geeft Marja je...(ik geloof zelfs dat wij de door jezelf geuitte twijfel bevestigen.. ) vervolgens komt er een heel (in mijn ogen wazig) verhaal over je NB die het goed vindt wat je doet, maar toch weer niet.. ik zeg nog eerlijk dat ik er geen snars van begrijp... dat de manier die jij nu, met je bekapper samen gebruikt, blijkbaar niet erg best werkt bij jullie... m.a.w. dat volgens mij je twijfel gegrond is...
Vervolgens komt er weer een ' yeah but..'
Wat wil je nou eigenlijk? Dat hier geschreven wordt dat het helemaal niet erg is dat je paard zoveel problemen ondervind van het bekappen? Dat het doodnormaal is dat je paard zo achteruit gaat? Dat je twijfel compleet ongegrond is en je vooral zo door moet gaan??
Sorry.. maar dan ben je bij mij helaas niet aan het goede adres....
Ik lees in jou post dat Miko iets meer dan een beetje ' gevoelig' loopt... Een beetje gevoelig is een aantal dagen wat lastig over kiezeltjes.. Wat ik lees is een paard wat echt niet goed meer loopt...
Dus.. nogmaals.. je vraagt om advies.. Mijn advies is.. Een andere bekapper je werk laten controleren.. En ik blijf bij mijn statement...
Een paard hoort van NB niet slechter te gaan lopen!!!
*edit* Binnen NB zijn er zat mogelijkheden om je paard goed te laten bekappen.., door een NB-er die niet uitgaat van een standaard manier, maar kijkt naar wat JOUW paard past...
Bladwijzers