Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 16

Topic: clinic ray hunt

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    41

clinic ray hunt

17, 18, 19 september 2005 geeft Ray Hunt een clinic in belgie.
    ik heb eigenlijk nog geen idee waar maar hoorde het daarstrakt van de eigenaresse van arramis. we gaan waarschijnlijk drie dagen kijken, het is iets van een 30 euro als toeschouwer.
    ik laat weten waar het doorgaat zo snel ik het weet.

Re: clinic ray hunt

Dank voor de tip! Vorig jaar geweest, erg interessant!

May the horse be with you!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Ooh, daar zou ik ook graag heen willen! Irene is dacht ik ook vorig jaar geweest, ze vond hem alleen niet zo sympathiek. Snel geirriteerd als eigenaren hem en het paard niet begrepen. Hij is geweldig met paarden maar misschien dus niet met mensen . Maar het is maar één mening he .

Dat klopt: hij is geniaal met paarden, maar kan het eigenlijk niet overbrengen, dit itt Pat Parelli, die het waanzinnig goed kan overbrengen, maar zelf zegt een treetje of 3 a 4 lager te staan op de horsemanladder dan Ray Hunt.

Toch wel veel geleerd, vooral dat ik nog niets weet

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Inderdaad hij is geweldig met paarden! Ik vond het heel mooi om te zien dat hij precies wist wanneer hij waar druk moest geven. De paardjes reageerden daar heel goed op.
    Hij was alleen niet zo sympatiek. Ik vond hem ook hard tegen de mensen die toch veel geld hadden betaald om les te krijgen. 1 meisje had problemen met haar paard, Ray ging erop en "fixte" het probleem in een half uurtje. Toen zij er zelf weer opging en niet helemaal deed wat hij haar zei (volgens mij verstond ze het niet goed) , begon hij te tieren tegen haar "je maakt alles weer kapot wat i net heb opgebouwd, nogal wiedes dat je zoveel problemen hebt..."
    Maar goed als je zo veel kennis hebt dan kan je je een dergelijke houding misschien permiteren, ik weet het niet....
    Maar nogmaals een topper hoor met paarden, echt super en zeker een aanrader om te gaan kijken!

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    41

misschien is het een beetje een gefrustreerde man? omwille zijn goede band met paarden en dat het hem niet lukt met mensen of zo?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ohh, dit jaar weer? Ik ga er zeker weer een dagje heen.

Heb wel een beetje gemerkt dat ik nog te weinig Savvy heb/had vorig jaar om er echt veel van te leren. Misschien dit jaar al wat meer?

En die vent is echt al oud, dus ga er nu heen, anders kan het niet meer he (dacht ik vorig jaar al... )
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Net als jij Eveline, had ik het diee: als ik maar meer wist, dan snapte ik misschien iets meer! Ben benieuwd of het nu al iets meer is! Wij (Nieck en ik) gaan zeker weer kijken.

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    41

hier zijn de datums en de plaats.
    18-19-20 September 2005 : clinic van Ray Hunt in Vliermaalroot. (belgië)

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Hee, thanks voor het opzoeken van de datum en plaats, Skey!

Heb het ff opgezocht op routeplanner en het ligt maar 60km bij Eindhoven vandaan, maar wel ruim 1 uur rijden Het ligt ter hoogte van Maastricht, schat 20km van de Nederlandse grens, schuin onder Hasselt.

Ik hoop dat dit niet samenvalt met mn cursus van Honza in Duitsland... anders zou het wel erg jammer zijn (beide zijn maar zelden in de buurt he)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid Kenshin's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Bedankt voor de leuke tip! Als ik kan, ga ik er zeker eens een kijkje nemen. Als iemand het correcte adres en de tijdstippen weet, zou die dat dan hier kunnen plaatsen, aub? Bedankt!!
    Docendo discimus

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    41

graag gedaan hoor, ik ga zeker ook kijken. dacht wel dat je als toeschouwer 30 euro moest betalen

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    41

nog wat gedetailleerder het adres, stond op de website van ray hunt zelf dus zal zeker juist zijn.
    toeschouwers betalen inderdaad 30 euro/dag.

info:
    Belgium
    Ruitersportcentrum

Herestraat 47 3721
    Vliermaalroot Belgium

Our location has : one outdoor arena 50x70 m , two indoor arenas 45x25m and 65x25m , boxes are available.

info
    Tel 0032 475-370776 Dr Cauwenbergh

Frank
    Tel 0032-476-581024

Mr. Cauwenbergh Peter

Jaah ik ben weer van plan om erheen te gaan.
    Vorig jaar heb ik hem ook bezig gezien. Helaas waren we toen aan de laten kant omdat we verdwaald waren...
    Erg sympatiek vond ik hem vorig jaar ook niet.
    Maar toch, van deze man valt erg veel te leren! Zeker een rede om dit jaar weer te gaan!!!
    Zou hij nog zelf op een paard klimmen?? Hij is toch al aardig op leeftijd...haha!

Ik begrijp van het berichtje van Calippo dat Honza ook weer naar Duitsland komt? Weet iemand hier iets van. Ik kan op het forum niets vinden.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten