Ja we kunnen zo nog een "support-topic" openen.
Gezelli samen de oefeninge doen . Grz Els
Ja we kunnen zo nog een "support-topic" openen.
Gezelli samen de oefeninge doen . Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
ik heb net oefening 1 tm 4 gedaan. pfff, wel lastig hoor. Gek dat ik altijd zo het idee heb precies te weten wat ik wil, en dan, als ik het op moet schrijven, blijkt het toch wel erg moeilijk om het te formuleren.
das soms omdat je toch niet gelooft dat je het kan
of omdat je denkt dat het toch niet mag van je omgeving
echt opschrijven wat je wilt ZONDER je eigen beperkende gedachten, das cool !
dat kun je wel San, ik weet het zeker
het heeft iets te maken met paarden
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Bij deze meld ik me ook aan voor de ophraboekclub met support topic steun.
(en kan er dan inderdaad gelijk een ikmaggeenboekenmeerkopen steun topic komen?)
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Ikke heb 'm ook besteld. Kan niet wachten tot 'ie in de bus ligt
Ik heb hem ook besteld !
Ben heel benieuwd naar het boek.
Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Inmidels ben ik er in begonnen (hoofdstukje) en ik vind het LEUK.
May the horse be with you!
ook juist besteld. Hadden we nog geen superforum korting kunnen krijgen bij zo'n massa bestelling
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Ik heb hem ook besteld. Was sneller gebeurd dan ik gedacht had, maar goed. Kan misschien helpen om mijn frustratie bij de paarden onder controle te houden en tijdens het rijden meer zelfvertrouwen te krijgen.
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Dat boek staat hier al een tijdje in de kast. Vind het nogal TellSell-achtig en staat dus ook te koop. Boek verkeerd in zeer goede staat en mag weg voor een leuk bod. Verzenden is EUR 2,64 in Nl en voor Belgie moet ik nog even uitzoeken
Vanochtend lag 'ie al in de bus!
'K ben begonnen met oef. 1. Toch lastiger dan ik dacht om je dromen en doelen op te schrijven.
Voor die prijs heb ik hem niet kunnen laten liggen, dus ook hier is ie besteld!
Ben benieuwd!
Groetjes Afke
Ik wordt wel nieuwschierig zeg, pasterza ik stuur je wel even een pbtje, mischien kan ik je verlossen????
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
ik heb hem ook... nog niet veel ingelezen omdat ik weinig tijd had... morgen ben ik de hele dag alleen thuis dus dan heb ik lekker de tijd voor dat soort dingen
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik (Charlotte) heb hem ook binnen en in het eerste opzicht valt het me een beetje tegen Zo'n Amerikaanse populistische lay-out, en dan oefeningen over dromen en dingen die ik wil bereiken, sja, ik merk dat ik daar eigenlijk zo helemaal niet mee bezig ben, meer wat ze in de eerste alinea zegt als lekker je lot afwachten, die status bevalt me gewoon te goed
Maar ik neem hem morgen mee in de trein en ga er toch serieus over nadenken, nooit verkeerd om aan de andere kant te kijken toch
Bladwijzers