Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: lobke verhuist naar "ronjaar" (van op het forum)

  1. #1
    barbarosa
    Guest

    lobke verhuist naar "ronjaar" (van op het forum)

    lobke staat sinds ongeveer 1 week bij de fjord (ksenia) van ronjaar op het forum.
    ze gaan gelukkig goed samen,en nu heeft ksenia ook paardengezelschap en lobke ook leuker paardengezelschap (zie mijn andere topic ergens)
    ik heb een wei van ong. 26 are gekocht,die was heel goedkoop omdat die helemaal verwilderd was omdat de eigenaar lang ziek is geweest.de bedoeling is dat ksenia en lobke daar gaan staan maar nu staat lobke voorlopig nog bij hun op de wei tot we mijn wei hebben overmeesterd want lobke moest dringend weg van die mensen van die andere haflinger waar ze bij stond
    sinds ze bij ksenia staat is ze veel rustiger en lukt alles ook beter met haar zoals op straat wandelen enzo (ervoor durfde ik ook niet met het touwhalster de straat op,vraag me niet waarom )



  2. #2
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.329

    Re: lobke verhuist naar "ronjaar" (van op het forum)

    Super zeg! zowel voor Lobke als Ksenia ben ik heel blij, nu staan ze beiden niet meer alleen!

    xxx julieke

  3. #3
    Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006
    Locatie
    Bredene(B)
    Berichten
    4.012

    Re: lobke verhuist naar "ronjaar" (van op het forum)

    Nu is Ronjaar haar gezelschapsprobleem opgelost! Leuk idee zeg! Misschien moeten we binnenkort eens een meeting houden aangezien ik niet zo ver van jullie woon

  4. #4

    Re: lobke verhuist naar "ronjaar" (van op het forum)

    Ik ben er zelf ook heel erg content van dat Lobke bij Ksenia staat en dat ze heel goed kunnen opschieten.
    Nu heb ik toch een veilig gevoel over hoe het met Ksenia gaat als ik de week ik Beernem zit.
    Want toen ze bij die hoefsmid stond had ik ze er echt met gemengde gevoelens ginder gezet, maar nu heb ik echt een goed gevoel dat ze goed gezeschap heeft.

    (Ik had nooit durven denkt dat het toch zo goed zou aflopen maar ik ben er enorm te vreden van!)

    Ik ben heel blij dat ik Barbarosa heb leren kennen.

    Groeten,
    Ronjaar
    Als je het geld zou weg nemen dan pas kan er vrede bestaan, maar bij dieren is dat niet nodig!

  5. #5
    barbarosa
    Guest

    Re: lobke verhuist naar "ronjaar" (van op het forum)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Aspen
    Misschien moeten we binnenkort eens een meeting houden aangezien ik niet zo ver van jullie woon
    ja,misschien kunnen we dat eens doen,is landen eigenlijk ver van bij ons?
    is er nog iemand op het forum die in de buurt woont?
    effe offtopic

  6. #6
    Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006
    Locatie
    Bredene(B)
    Berichten
    4.012

    Re: lobke verhuist naar "ronjaar" (van op het forum)

    Borgloon is een kwartiert tot 20 minuten rijden van hier. Dan neem ik wel een erg grote zak mee om Ksenia in te steken en mee naar huid te nemen(heb altijd een Fjord willen hebben)

  7. #7
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.329

    Re: lobke verhuist naar "ronjaar" (van op het forum)

    Haha maar Ksenia is wel écht een geval apart hoor.... Mijn been heeft er al drie weken blauw van gezien...

  8. #8

    Re: lobke verhuist naar "ronjaar" (van op het forum)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Aspen
    Borgloon is een kwartiert tot 20 minuten rijden van hier. Dan neem ik wel een erg grote zak mee om Ksenia in te steken en mee naar huid te nemen(heb altijd een Fjord willen hebben)
    Sorry hoor maar die krijg je echt niet mee hoor.
    Hoe appart ze ook is. Ik zal haar nooit van mijn leven weg deon dus je ze ergens anders een Fjord moeten gaan zoeken.
    Ps ik denk dat zij zelf dat ook iet zou willen want ze "valt"(eerder uit de wei jagen) onbekende mensen aan. Dus het is geen gewoon paardje.
    Maar als je wil kunnen we wel eens contact met elkaar op nemen. (Ik kan enkel in het weekend, want ik zit op school in Oedelem.)

    Ronjaar
    Als je het geld zou weg nemen dan pas kan er vrede bestaan, maar bij dieren is dat niet nodig!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •