Dat lijkt me een heel leuk Sinterklaascadeau Ik zal mijn schoen al klaarzetten
Dat lijkt me een heel leuk Sinterklaascadeau Ik zal mijn schoen al klaarzetten
Ik wil ook wel tegen dan!
Ik wordt er ook zo hebberig van, maar denk dan streng...je kunt maar met 1 optoming rijden!!
Mischien bedenk ik nog een goede reden om iets te bestellen!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Dan wil je niet in mijn kast kijken Zelfs aan touwhalsters heb ik er een stuk of 10 hangen en ik gebruik ze eigenlijk nooit meerOorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Zat vandaag nog te denken.....ik rij lekker met kaptoom heb ik 2 sidepulls besteld en ik weet niet eens of ik er wel mee ga rijden, maar het zijn allemaal van die leuke hebbedingetjes
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Voor de Belgjes onder ons:
ik heb apart besteld nu, en als je er nu nog bij zou willen, neem ik het mee naar de playday. Moet je wel snel even iets laten weten.
Groetjes,
Elineke
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Van Sinterklaas krijgt Timber een mooie halsriem in bijpassende kleuren denk ik ....ze heeft alleen geen ijzers dus hoe gaat ze haar schoen zetten
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Timber woont toch in de zompige klei? Lekker laten drogen om die voeten en je kan zo een klei-schoen van iedere hoef afhalenOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Surrender to fun!
Whoopie heeft wel 2 hoefschoenen
Ik merk dat het nu al een zooi gaat worden in mijn kast , ook met spullen die je gewoon nodig hebt.
Ik heb altijd een hekel aan al die zooi in de kast, dus moet weer eens gaan opruimen!
Eigenlijk heb ik verder niets nodig dus....
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ahja, hoefschoenen, dat kan natuurlijk ook
De hoefschoen-verkoop zal nog hard gaan rond 5 dec. voor alle paardjes die hun schoentje willen zetten
Surrender to fun!
En, is het al klaar? Is het al klaar?
May the horse be with you!
Vorige week woensdag heb ik betaald.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
na betaling zou het nog 2 weken duren.
Wat jammer is, is dat de Postbank dus WEL overboekingskosten a 8 euro heeft gerekend, itt tot wat op de site staat.......
Leuke grappen zijn dat altijd [size=99px]Ik deel mee in die kosten hoor don't worry[/size].Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Gaaf, de vlecht-fabriek draait op volle toeren.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Eerste puntje zou fijn zijn.Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
tweede puntje is dat ze direct een bestelstop had ingelast
Humor en het derde punt is dat ze haar prijzen f]/images/smilies/sad_smile.gif[/img]Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Had ik nog niet eens gezien! Idd zo'n 2 euro verhoging per artikel.Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Bladwijzers