Ik zie het vanzelf wel verschijnen, bedankt voor de moeite van het bestellen en verzenden .
Ik zie het vanzelf wel verschijnen, bedankt voor de moeite van het bestellen en verzenden .
Je hebt PB!!!
leven is meervoud van lef
Ik wil nog even de mail van Sabine onder de aandacht brengen:
Dus allemaal een fotootje sturenHallo Hester!
Danke für die Rückmeldung, das freut mich wirklich sehr!
Würdest du bitte auch was nettes in mein Gästebuch schreiben? Kann auch in Englisch oder Niederländisch sein. http://www.beepworld.de/members101/flec ... id=3441553
Ihr dürft auch gerne Fotos für meine Kundengalerie schicken.
Liebe Grüße
Sabine
hahahahaha! ik zie het al voor me! ocherm, die vrouw wordt helemaal overdone door al ons enthousiasme!!
Jaaaa, de mijne heb ik ook gekregen gisteren!!!!!! Supermooi! Morgen meteen passen en testen!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Je zou zelf iets kunnen organiserenOorspronkelijk Geplaatst door Marlous
Heb je een idee wanneer wij het moeten krijgen Hester?
Je had het gisteren moeten hebben.....Oorspronkelijk Geplaatst door Miran
donderdag heb ik het afgeleverd op t postkantoor......
Hoera! Mijn spul is ook binnen maar helaas niet de goede bestelling
Ik mis mijn ornamintsband maar heb wél een donkerbruine kinriem... Dus heeft iemand misschien een ornamintsband (zo heette het toch hè?) en mist ie een kinriem...laat van je horen!
Nou mijn enveloppe met mijn spulletjes ligt sinds vrijdag op het postkantoor en mag het vandaag na 13.30u pas afhalen. Kan niet wachten dus
~ Stormur van de Walkant ~
Ik heb het nog steeds niet Hester, heb je toevallig een traceringsnummer gekregen?
Belachelijk!Oorspronkelijk Geplaatst door Miran
Ik heb even gekeken....
De site zegt dat er geen zending is gevonden
Ik stuur je de code even over de PB.
Ik heb 'm hoor, wanneer precies weet ik niet omdat we een paar dagen weg waren.
Voorlopig kan ik 'm niet testen, bij de buren heerst droes dus ik blijf voorlopig in de bak.
(ik rijd alleen in het bos met sidepull)
Jeeeeeeeeeeeee dankzij Gipsy Spirit heb ik mijn teugeltjes! Ze zijn wel gaaf!
Morgen wordt niks, maar overmorgen zal ik Lodash eens oppoetsen en zadelen en hoofdstellen en dan teugeltjes eraan, wat zal dat MOOI staan!
May the horse be with you!
Bladwijzers